Ви тутМіська влада/Органи виконавчої влади/Відділи міськвиконкому/Центр надання адміністративних послуг/Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчим комітетом Мукачівської міської ради
Середа, 28 лютого 2018 11:58

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчим комітетом Мукачівської міської ради

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

 

 

Додаток до рішення

37 сесії Мукачівської міської ради 7 скликання

від 22.02.2018 р. № 954

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчим комітетом Мукачівської міської ради

1. Рішення сесії міської ради “ Про надання дозволу на проведення експертної оцінки земельних ділянок не сільськогосподарського призначення для підприємницької діяльності, що підлягають передачі у власність шляхом викупу”;

2. Рішення сесії міської ради “ Про передачу у власність земельних ділянок шляхом викупу, затвердження звіту про експертну грошову оцінку земельних ділянок, що відчужуються, затвердження ціни та інших істотних умов договору купівлі-продажу з розстрочкою платежу”;

3. Продовження договору оренди земельної ділянки;

4. Про включення в перелік об'єктів з надання в оренду майна комунальної власності;

5. Про включення в перелік майна комунальної власності для продажі шляхом викупу;

6. Про включення в перелік майна комунальної власності для аукціонної продажі;

7. Припинення договору оренди/договору суперфіцію земельної ділянки шляхом розірвання;

8. Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок;

9. Вилучення земельної ділянки ( або її частини) із права власності чи користування;

10. Про сервітутне користування та затвердження істотних умов договорів (для фізичних осіб);

11. Про сервітутне користування та затвердження істотних умов договорів (для юридичних осіб);

12. Про сервітутне користування та затвердження істотних умов договорів на відкриті майданчики для фізичних осіб;

13. Про сервітутне користування та затвердження істотних умов договорів на відкриті майданчики для юридичних осіб;

14. Про сервітутне користування та затвердження істотних умов договорів на МАФи (для фізичних осіб);

15. Про сервітутне користування та затвердження істотних умов договорів на МАФи (для юридичних осіб);

16. Затвердження акту встановлення меж земельних ділянок комісією з розгляду земельних спорів щодо меж земельних ділянок, що перебувають у власності і користуванні громадян та додержання громадянами правил добросусідства;

17. Затвердження акту комісії про встановлення меж земельної ділянки згідно кадастрової справи;

18. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду або в суперфіцій та передача земельної ділянки в оренду або суперфіцій;

19. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність та передача земельної ділянки у власність, для індивідуального садівництва

20. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у разі зміни її цільового призначення;

21. Затвердження технічної документації по встановленню(відновленню) меж забудованої земельної ділянки в натурі (на місцевості);

22. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у:

- власність

- постійне користування та передача земельної ділянки у власність

       - постійне користування

23. Про затвердження ціни відчуження майна комунальної власності для продажі шляхом викупу;

24. Дозвіл на виготовлення технічної документації по зміні координат земельної ділянки без зміни її площі та конфігурації, або без зміни її площі із зміною її конфігурації;

25. Про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення вільних від забудови земельних ділянок, які виставляються на земельні торги у формі аукціону та на проведення їх експертних грошових оцінок;

26. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення вільної від забудови земельної ділянки у постійне користування;

27. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, що перебуває у фактичному користуванні у власність для індивідуального садівництва;

28. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для індивідуального садівництва в садово-городніх кооперативах;

29. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в суперфіцій

30. Дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо об'єднання або поділу земельної ділянки комунальної власності;

31. Дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки комунальної власності в натурі ( на місцевості);

32. Дозвіл на проведення експертної оцінки земельних ділянок не сільськогосподарського призначення для підприємницької діяльності, що підлягають передачі у власність шляхом викупу ( для фізичних осіб);

33. Дозвіл на проведення експертної оцінки земельних ділянок не сільськогосподарського призначення для підприємницької діяльності, що підлягають передачі у власність шляхом викупу ( для юридичних осіб);

34. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення вільної від забудови земельної ділянки у власність;

35. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення забудованої земельної ділянки у власність;

36. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду;

37. Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок;

38. Про розірвання договору сервітутного землекористування для юридичних осіб;

39. Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки;

40. Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки “Реконструкція існуючих : індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку, господарських будівель”;

41. Надання містобудівних умов і обмежень на забудову земельної ділянки;

( будівництво, реконструкція, завершення будівництва)

42. Надання паспорту відкритого майданчику (тераси) біля стаціонарного закладу ресторанного господарства на власній земельній ділянці в м.Мукачево;

43. Надання паспорту відкритого майданчику (тераси) біля стаціонарного закладу ресторанного господарства на землях комунальної власності м.Мукачево;

44. Продовження дії паспорту відкритого майданчику (тераси) біля стаціонарного закладу ресторанного господарства в м.Мукачево;

45. Укладання договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Мукачево;

46. Видача посвідчення дитини з багатодітної сім'ї повторно (у разі втрати або пошкодження);

47. Надання статусу багатодітної сім'ї та видача посвідчення дитини з багатодітної сім'ї;

48. Продовження терміну дії посвідчення дитини з багатодітної сім'ї;

49. Щодо продовження статусу багатодітна сім"я та видати посвідчення дитині (навчання або народження);

50. Надання матеріальної допомоги на придбання гігієнічних підгузок

51. Ндання матеріальної допомоги на дороговартісне лікування;

52. Надання матеріальної допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах;

53. Надання допомоги на поховання особи, яка не досягла пенсійного віку та на момент смерті не працювала і не була зареєстрована у центрі зайнятості, як безробітна;

54. Надання грошової допомоги літнім людям з нагоди ювілею 85,90,95,100 років;

55.Матеріальна допомога для придбання путівок на оздоровлення учасникам бойових дій та членам сімей загиблих учасників бойових дій, які перебувають на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Мукачівської міської ради, понад два роки очікують проходження санаторно-курортного лікування за рахунок державної субвенції і чий матеріальний стан не дозволяє оздоровитися власним коштом (до 7 000 грн.)

56. Матеріальна допомога учасникам бойових дій та членам сімей загиблих учасників бойових дій для ремонту житла, яке належить їм або одному з членів їхньої сім’ї на праві приватної власності, за умови, якщо житло потребує поточного ремонту, але матеріальний стан сім’ї заявника не дозволяє здійснити його за власний кошт (до 10 000 грн.).

57. Матеріальна допомога (ветеранам ВВв з нагоди відзначення Дня Пам’яті і примирення; учасникам бойових дій з нагоди Дня виведення радянських військ з Афганістану; учасникам АТО з нагоди Дня Захисника Вітчизни; ліквідаторам аварії на ЧАЕС з нагоди Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС; інвалідам І-ї та ІІ-ї групи з нагоди Дня інвалідів; дітям, загиблих в АТО військовослужбовців (до досягнення ними 23-річного віку) з нагоди Дня Святого Миколая)

58. Матеріальна допомога на поховання особи, яка не досягла пенсійного віку та на момент смерті не працювала і не була зареєстрована у центрі зайнятості, як безробітня; самотньої особи пенсійного віку; бездомної особи;

59. Взяття громадян на квартирний або кооперативний облік за місцем проживання, включення в загальний, першочерговий та позачерговий списки черговості;

60. Видача довідки про перебування або не перебування на квартирному або кооперативному обліку потребуючи покращення житлових умов за місцем проживання;

61. Видача ордерів на службову житлову площу;

62. Внесення змін до облікових справ для отримання адміністративної послуги по внесенню змін в квартирно-облікову справу;

63. Внесення змін до облікових справ для об'єднання облікових справ;

64. Внесення змін до облікових справ для надання адміністративної послуги для включення в пільгові списки;

65. Внесення змін до облікових справ для надання адміністративної послуги по розділу облікової справи при розірванні шлюбу;

66. Внесення змін до облікових справ для отримання адміністративної послуги по виключенню членів родини з облікових справ;

67. Внесення змін до облікових справ для переоформлення облікової справи на іншого члена родини;

68. Внесення змін до облікових справ для надання адміністративної послуги по зміні прізвища в обліковій справі;

69. Внесення змін до облікових справ для надання адміністративної послуги по перезатвердженню списків черговості громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем роботи;

70. Для отримання ордеру на проведення земляних робіт;

71. Для отримання листка-погодження на отримання дозволу на виконання земляних робіт;

72. Зняття статусу службового житла з жилого приміщення та виключення його з складу службових житлових приміщень;

73. Надання дозволу на укладення договору житлового найму на квартири;

74. Надання жилому приміщенню статусу службового житла та включення жилого приміщення до складу службових житлових приміщень;

75. Надання житлової площі та видача ордера на квартиру;

76. Обмін жилими приміщеннями в будинках державного і громадського жилого фонду і фонду ЖБК;

77. Укладення договору житлового найму за рішенням суду;

78. Для отримання ордеру на видалення зелених насаджень;

79. Акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню;

80. Погодження паспортів вивісок у місті Мукачево;

81. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами;

82. Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами

83. Зміна технологічної системи рекламного засобу

84. Дозвіл на вчинення правочинів щодо рухомого і нерухомого майна, право користування ким або право власності на яке мають діти;

85. Розв'язання спору, що виник між батьками щодо способу участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто проживає окремо від неї;

86. Реєстрація народження підкинутої чи знайденої дитини, а також дитини , реєстрацію якої зрізних причин не мають можливості зробити батьки дитини, за наявності довідки про народження дитини;

87. Розв'язання спорів між батьками щодо визначення або зміни прізвища, імені, по-батькові дитини;

88. Надання дитині статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування;

89. Роз'яснення спору, що виник між батьками щодо визначення місця проживання дитини;

90. Встановлення режиму роботи автозаправочних станцій;

91. Встановлення режиму роботи виробничих підприємств;

92. Встановлення режиму роботи для суб'єктів господарської діяльності, які здійснюють діяльність в торгово-сервісних комплексах та на ринках;

93. Встановлення режиму роботи закладів побутового обслуговування населення;

94. Встановлення режиму роботи закладів ресторанного господарства;

95. Встановлення режиму роботи закладів роздрібної торгівлі;

96. Встановлення режиму роботи медичних закладів та аптек;

97. Встановлення режиму роботи станції технічного обстеження;

98. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

99. Видача довідки з державної статистичної звітності з кількісного обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями;

100. Видача відомості з документації із землеустрою, що включена до державного фонду документації із землеустрою;

102. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру;

103. Внесення до державного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку;

104. Внесення до державного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу;

105. Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу;

106. Державна реєстрація обмежень у використанні з видачею витягу;

107. Внесення до державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами з видачею витягу;

108. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення з видачею витягу;

109. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану);

110. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

111. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;

112. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель;

113. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

114. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (Паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільвого призначення (використання);

115. Реєстрація місця проживання /перебування;

116. Зняття з реєстрації місця проживання;

117. Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи;

118. Видача довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб;

119. Видача довідки про спільне проживання громадян на момент смерті одного з них;

120. Видача довідки про місце реєстрації громадянина на день смерті (про місце відкриття спадщини);

121.Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування)

122.Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)

123.Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту

124.Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа

125.Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

126.Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування)

127.Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)

128.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)

129.Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)

130.Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її ліквідації

131.Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її реорганізації

132.Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)

133.Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

134.Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)

135.Державна реєстрація фізичної особи — підприємця

136.Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

137.Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

138.Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця

139.Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи

140.Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

141.Державна реєстрація відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації

142.Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

143.Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації

144.Державна реєстрація символіки

145.Державна реєстрація змін до відомостей про символіку, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

146.Державна реєстрація втрати чинності символіки

147.Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання

148.Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання

149.Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи — підприємця)

150. Експлуатаційний дозвіл для потужностей з виробництва харчових продуктів, підконтрольних державній службі ветеринарної медицини та для агропродовольчих ринків;

151. Експлуатаційний дозвіл для провадження діяльності та потужностях ( об'єктах ) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;

152. Експлуатаційний дозвіл для провадження діяльності на потужностях ( об'єктах з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів;

153. Дозвіл на ввезення на територію України тварин, продуктів тваринного походження, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів;

154. Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;

155. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на об'єкти, які належать до другої та третьої групи;

156. Переоформлення дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на об'єкти, які належать до другої та третьої групи;

157. Видача дублікату дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на об'єкти, які належать до другої та третьої групи;

158. Анулювання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на об'єкти, які належать до другої та третьої групи;

159. Дозвіл на спеціальне водокористування, у разі використання води водних об'єктів загальнодержавного значення;

160. Видача дозволу на спеціальне водокористування

161. Видача дозволу на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду

162. Переоформлення дозволу на спеціальне водокористування, у разі використання води водних об'єктів загальнодержавного значення;

163. Видача дубліката дозволу на спеціальне водокористування, у разі використання води водних об'єктів загальнодержавного значення;

164. Анулювання дозволу на спеціальне водокористування, у разі використання води водних об'єктів загальнодержавного значення;

165 Видача дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами

166. Реєстрація декларації про відходи;

167. Видача висновку державної екологічної експертизи;

168. Видача дубліката висновку державної екологічної експертизи;

169. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно;

170. Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно;

171. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

172. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

173. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

174. Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна;

175. Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

176. Скасування рішення державного реєстратора;

177. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

178. Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

179. Надання пільги на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу

180. Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме

181. Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”

182. Прийняття рішення щодо соціального обслуговування особи територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

183. Видача довідки для отримання пільг інвалідам, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу

184. Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

185. Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

186. Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

187. Надання державної допомоги:

1) зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

2) при народженні дитини

3) при усиновленні дитини

4) на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

5) на дітей одиноким матерям

188. Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

189. Надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми-інвалідами

190. Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

191. Надання державної соціальної допомоги на догляд

192. Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги

193. Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку

194. Надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним

195. Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послу

196. Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій та збройних конфліктів

197. Призначення одноразової грошової/ матеріальної допомоги інвалідам та дітям-інвалідам

198. Призначення одноразової компенсації:

1) сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою;

2) дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт;

3) батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою

199. Призначення грошової компенсації:

1) вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад інвалідам війни та прирівняним до них особам

2) інвалідам замість санаторно-курортної путівки

3) вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спінального профілю) і назад особам, які супроводжують інвалідів I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку

4) вартості самостійного санаторно-курортного лікування інвалідів

5) замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

6) інвалідам на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування

200. Видача направлення (путівки) інвалідам та/або дітям-інвалідам до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або органів соціального захисту населення (регіонального та місцевого рівнів)

201. Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення інвалідів автомобілем

202. Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів

203. Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці психоневрологічного інтернату дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату

204. Установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги:

1) батькам багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї

2) особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)

3) членам сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни

4) учасникам війни

5) інвалідам війни

6) особам, які постраждали від торгівлі людьми

7) інвалідам та дітям-інвалідам

205. . Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками):

1) інвалідів з дитинства та внаслідок загального захворювання

2) осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій чи інваліда війни

3) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється діяЗаконів України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та "Про жертви нацистських переслідувань"

4) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам

Секретар міської ради                                                                               І. Маняк

Прочитано 491 разів

ГАЛЕРЕЯ

Контактна інформація

Facebook Like Box