Субота, 31 жовтня 2015 13:29

Структура управління праці та соціального захисту населення

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

 

 

Структура управління:

 

1. Зотова Наталія Василівна — начальник управління, тел. 5-42-90, каб 11

2. Бандурчак Людмила Михайлівна — заступник начальника управління, тел. 5-42-90, каб 11

3. Бедринець Мирослава Юріївна — головний спеціаліст, юрисконсульт, тел. 5-42-90, каб. 12

4. Мейсар Анастасія Олександрівна — секретар керівника, тел. 5-42-90, приймальня

Загальний відділ

5. Туряниця Наталія Томівна — начальник відділу, тел. 5-42-90, каб. 10

6. Горчак Тетяна Віталіївна — головний спеціаліст, тел. 5-42-90, каб. 9

7. Калинюк Катерина Вікторівна — головний спеціаліст тел. 5-42-90, каб. 10

Сектор звернень громадян

8. Бабич Маріанна Іванівна — завідувач сектору, тел. 2-30-63, каб. 2

9. Гаринець Валерія Іванівна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, каб. 2

10. Береш Катерина Іванівна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, ЦНАП

11. Чізмар Світлана Іванівна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, каб. 2

12. Асеєва Ірина Василівна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, ЦНАП

13. Свистак Тетяна Михайлівна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, каб. 2

14. Бобела Крістіна Вікторівна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, каб. 2

15. Савчук Тетяна Іванівна — архіваріус, тел. 2-30-63, каб. 1

16. Мунтянова Оксана Іванівна — секретар-діловод, тел. 2-30-63, каб. 7

Відділ державних пільг та компенсаційних виплат

17. Бойко Вікторія Костянтинівна — начальник відділу, тел. 5-42-91, каб. 15

18. Феделеш Віта Василівна — заступник начальника відділу, тел. 5-42-91, каб. 16

19. Фотченко Клара Войтехівна — головний спеціаліст, тел. 5-42-91, каб. 15

20. Переста Світлана Михайлівна — головний спеціаліст, тел. 5-42-91, каб. 16

21. Авсієвич Надія Петрівна — головний спеціаліст, тел. 5-42-91, каб. 15

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг, гарантій та компенсацій

22. Гордубей Маріанна Іванівна — начальник відділу, тел. 5-41-31, каб. 18

23. Ковальова Тетяна Юріївна — головний спеціаліст, тел. 5-41-31, каб. 18

24. Баяр Марина Іванівна — головний спеціаліст, тел. 5-41-31, каб. 18

25. Береш Світлана Василівна — головний спеціаліст, тел. 5-41-31, каб. 18

26. Авраменко Вячеслав Олександрович — головний спеціаліст, тел. 5-41-31, каб. 18

Сектор комп'ютерного та програмного обслуговування

26. Неплохова Ольга Миколаївна - завідувач сектору, тел. 5-42-89, каб. 6

27. Надь Степан Степанович — головний спеціаліст, програміст, тел.5-42-89, каб. 6

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

28. Попфолуші Світлана Василівна — начальник відділу, тел. 4-14-00, каб. 17

29. Мочарко Алла Михайлівна — заступник начальника відділу, тел. 4-14-00, каб. 17

30. Валько Віра Іванівна - головний спеціаліст, тел. 4-14-00, каб. 17

31. Пойдинець Марина Степанівна — головний спеціаліст, тел. 4-14-00, каб. 17

32. Сокол Тетяна Василівна — головний спеціаліст, тел. 4-14-00, каб. 17

Сектор соціально-трудових відносин та нагляду за правильністю призначення пенсій

33. Дряшкаба Мирослав Васильович — завідувач сектору, тел. 2-30-63, каб. 7

34. Попп Діанна Михайлівна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, каб. 7

35. Порохнавець Богдан Васильович — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, каб. 7

Відділ державних соціальних допомог

36. Штолцель Наталія Василівна — начальник відділу, тел. 2-30-63, каб. 4

Сектор призначень та нарахувань соціальних допомог

37. Суслинець Тетяна Федорівна — завідувач сектору, тел. 2-30-63, каб. 4

38. Неструга Неля Іванівна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, каб. 4

39. Іванусь Віталія Петрівна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, каб. 4

40. Мірзоян-Ренжина Ірина Леонідівна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, каб. 4

41. Ланьо Наталія Юріївна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, каб. 4

42. Куцик Тетяна Анатоліївна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, каб. 4

Сектор автоматизованої обробки інформації з виплат державної соціальної допомоги

43. Голяна Олександра Олексанрівна — завідувач сектору, тел. 5-42-89, каб. 6

44. Матьовка Маріанна Андріївна — головний спеціаліст, тел. 2-30-63, каб. 4

45. Мішко Вікторія Степанівна — головний спеціаліст, тел. 5-42-89, каб. 6

46. Чеховська Галина Миколаївна — головний спеціаліст, тел. 5-42-89, каб. 6

Відділ соціальних інспекторів

47. Дудинець Павло Павлович — начальник відділу, тел. 5-42-89, каб. 5

Сектор державних соціальних інспекторів

48. Логойда Алла Томашівна — головний державний соціальний інспектор, тел. 5-42-89, каб. 5

49. Мартин Тетяна Леонідівна — державний соціальний інспектор, тел. 5-42-89, каб. 5

50. Циптак Людмила Стефанівна — державний соціальний інспектор, тел. 5-42-89, каб. 5

Сектор соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

51. Мишанич Марина Василівна — завідувач сектору, тел. 5-42-90, каб. 14

52. Мартин Іван Іванович — старший інспектор, тел. 5-42-90, каб. 14

53. Зайченко Андрій Олексійович — старший інспектор, тел. 5-42-90, каб. 14

54. Костак Олександр Анатолійович — старший інспектор, тел. 5-42-90, каб. 14

Господарча частина

55. Обух Ігор Антонович — завідуючий господарством, тел. 2-30-63, каб. 7

56. Шкріба Марія Іванівна — прибиральниця

57. Колчева Людмила Володимирівна — прибиральниця

58. - оператор котельні

Тел. гарячої лінії 2-30-63

Координатор відділу ДСД та субсидій тел. 2-30-63; каб. 1

Сектор прийому документів для ДСД та субсидій тел. 2-30-63; каб. 2

Сектор призначення ДСД та субсидій тел. 2-12-63 каб. 4

Розпорядок роботи:

  1. Тривалість робочого дня - з 9.00 до 18.00.
  2. Перерва на обід з 13.00 до 14.00.

Контакти:

Тел.: (03131) 5-42-90.

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

facebook

Адреса:

89600, Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Валленберга 31

1. Загальні положення

1.1. Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Мукачівської міської ради, (далі – Управління), є структурним підрозділом виконавчого комітету Мукачівської міської ради, входить до його складу і забезпечує виконання покладених на Управління завдань.

1.2. Управління підпорядковане міському голові, підзвітне і підконтрольне Департаменту соціального захисту населення Закарпатської обласної державної адміністрації.

1.3. Найменування та місце знаходження:

Повне найменування – УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Скорочене найменування – УПСЗН.

Юридична адреса: 89600 Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Валенберга, 31.

1.4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, наказами Міністерства соціальної політики (далі - Мінсоцполітики), розпорядженнями міського голови, рішеннями виконавчого комітету Мукачівської міської ради та рішеннями Мукачівської міської ради, наказами Департаменту соціального захисту населення Закарпатської облдержадміністрації, а також цим Положенням.

2. Завдання

Основним завданням управління є:

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, ефективного співробітництва з профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями;
  • забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, підтримки сім'ї, попередження насильства в сім'ї, забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;
  • призначення та виплата соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
  • організація соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ та служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;
  • розроблення та організація виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;
  • забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури;
  • здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України, проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи;
  • виявлення сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах;
  • виявлення сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах;
  • здійснення соціального супроводу, надання соціальних послуг та здійснення інших заходів щодо відновлення соціальних функцій, психологічного і фізичного стану сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
  • здійснення діяльності щодо підготовки проектів рішень Мукачівської міської ради регуляторного характеру відповідно до Положення про здійснення міською радою, її виконавчими органами та міським головою державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

3. Функції

Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:

  • організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики, розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету Мукачівської міської ради та рішень Мукачівської міської ради, наказів Департаменту соціального захисту населення Закарпатської облдержадміністрації та здійснює контроль за їх реалізацією;
  • забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
  • здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;
  • аналізує стан та тенденції соціального розвитку та вживає заходів до усунення недоліків;
  • бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку;
  • вносить пропозиції щодо проекту місцевого бюджету;
  • забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;
  • розробляє проекти розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету Мукачівської міської ради та рішень Мукачівської міської ради;
  • готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання міському голові;
  • забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
  • готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;
  • розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
  • опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
  • забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління;
  • інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
  • забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з пожежної безпеки;
  • організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
  • забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
  • бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
  • забезпечує захист персональних даних;
  • готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;
  • залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і здійснення відповідних заходів;
  • здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України, проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи;

У сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:

  • забезпечує співробітництво органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями;
  • здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
  • здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;
  • забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць;
  • розробляє (бере участь у розробленні) програми зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;
  • забезпечує діяльність комісії у справах альтернативної (невійськової служби);

З питань реалізації заходів соціальної підтримки населення, організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв'язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України, компенсації особам, які згідно із Гірничим законом України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення тощо.

Здійснює призначення та виплату:

  • державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які проживають разом з інвалідом І чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;
  • державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд;
  • щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку;
  • одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня»;
  • бере участь у роботі комісій, утворених при раді, виконавчому комітеті з питань соціального захисту населення;
  • сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;
  • проводить електронні звірки інформації від організацій-надавачів послуг щодо витрат, пов'язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
  • здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;
  • формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державних соціальних допомог;
  • проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
  • організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом «єдиного вікна» та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
  • надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг;
  • здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;
  • організовує роботу головного державного соціального інспектора та державних соціальних інспекторів.

У сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:

  • організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
  • здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також здійснює виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;
  • подає пропозиції до проектів регіональних програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, що мають право на пільги відповідно до законодавства України;
  • аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг України соціально незахищеним громадянам та подає міському голові пропозиції з цих питань;
  • видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства;
  • організовує та здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;
  • бере участь у виконанні заходів державних програм соціальної і професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку зі Збройних Сил та інших військових формувань та здійснює контроль за їх реалізацією.

У сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню:

  • організовує роботу з визначення потреби у соціальних послугах, готує та подає пропозиції щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів та служб соціального захисту населення та здійснення соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями;
  • забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;
  • спрямовує та координує діяльність Мукачівського міського центру соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді, Мукачівського міського територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Мукачівської міської ради та інших установ, закладів та служб в реалізації законодавства України;
  • здійснює аналіз ефективності проведення у громаді соціальної роботи з сім'ями/особами, спрямованої на попередження потрапляння їх у складні життєві обставини, та прогнозування їх потреб у соціальній підтримці;
  • подає пропозиції щодо створення спеціалізованих закладів та служб, які надають психологічні, реабілітаційні та інші соціальні послуги особам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі дітям, а також колишнім випускникам дитячих будинків та шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на початковому етапі їх самостійного життя;
  • сприяє створенню дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей;
  • забезпечує призначення та виплату компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги;
  • подає пропозиції під час формування проекту відповідного місцевого бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;
  • сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;
  • забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їх якість та своєчасність надання відповідно до законодавства України;
  • сприяє створенню недержавних служб та закладів, які надають соціальні послуги пенсіонерам, інвалідам, сім'ям з дітьми, сім'ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, іншим соціально вразливим громадянам;
  • у межах своєї компетенції організовує роботу, пов'язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
  • сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів;
  • сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об'єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
  • вживає заходів до соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі.

У сфері соціальної інтеграції інвалідів:

  • здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  • здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
  • здійснює направлення до реабілітаційних установ інвалідів та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;
  • здійснює виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;
  • визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, компенсаційними виплатами, передбаченими законодавством України, та направляє узагальнену інформацію Департаменту соціального захисту населення обласної держадміністрації;
  • подає пропозиції щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для інвалідів та дітей-інвалідів;
  • інформує службу зайнятості про інвалідів, які виявили бажання працювати;
  • бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення.

Щодо поліпшення становища сімей, попередження насильства в сім'ї, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми:

  • реалізує заходи та програми, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності, соціального і правового захисту сімей, надає у межах компетенції підприємствам, установам та організаціям, об'єднанням громадян та окремим громадянам методичну і практичну допомогу та консультації з питань запобігання насильству в сім'ї;
  • взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету, а також з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, громадянами та об'єднаннями громадян у сфері охорони здоров'я, освіти, міграційної служби, зайнятості, внутрішніх справ та іншими, недержавними організаціями з питань надання соціальної підтримки сім'ям та дітям, забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, протидії торгівлі людьми;
  • надає організаційну, методичну та інформаційну допомогу громадським об'єднанням, фондам, підприємствам, установам та організаціям;
  • надає у межах своїх повноважень сім'ям та окремим громадянам методичну допомогу з питань запобігання насильству в сім'ї, забезпечує організацію діяльності спеціалізованих установ для запобігання насильству в сім'ї;
  • забезпечує у межах своїх повноважень розроблення і здійснення заходів, спрямованих на розв'язання соціальних проблем молодих сімей, сприяє забезпеченню молоді з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, житлом;
  • забезпечує виконання програм та заходів щодо протидії торгівлі людьми;
  • забезпечує впровадження національного механізму взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми;
  • вносить пропозиції обласній державній адміністрації про необхідність створення реабілітаційних центрів для осіб, що постраждали від торгівлі людьми, надає консультаційно-методичну допомогу цим установам;
  • забезпечує ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз'яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації;
  • забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;
  • здійснює інші передбачені законом повноваження.

4. Права

Управління для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

  • одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
  • залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);
  • вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи у сфері соціального захисту населення;користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами;
  • скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до їх компетенції. 4.2. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом виконавчого комітету, органами, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

5. Керівництво

5.1. Управління очолює начальник та заступник начальника, які призначаються на посаду і звільняються з посади Мукачівським міським головою. Посадові особи Управління, працівники технічного і господарського персоналу призначаються на посаду і звільняються з посади Мукачівським міським головою.

5.2. Начальник управління:

  • здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;
  • планує роботу управління;
  • вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;
  • звітує перед міським головою про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;
  • може входити до складу комісій;
  • вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях комісій питань, що належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень;
  • може брати участь у засіданнях органу місцевого самоврядування;
  • представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету, з департаментом соціального захисту населення обласної держадміністрації, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням вищестоящого керівництва;
  • видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;
  • подає на затвердження проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
  • розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису;
  • організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб управління;
  • проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;
  • забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
  • здійснює інші повноваження, визначені законом.

5.3. Накази начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані.

5.4. Начальник управління може мати заступника (заступників), якого призначає на посаду та звільняє з посади міський голова.

5.5. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає міський голова у межах відповідних бюджетних призначень.

5.6. Штатний розпис та кошторис управління затверджуються рішенням сесії Мукачівської міської ради за пропозиціями начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ.

5.7. Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

6. Ліквідація і реорганізація управління

6.1. Діяльність Управління припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.

6.2. Мукачівська рада, суд або орган, що прийняв рішення про припинення діяльності (злиття, приєднання, поділ та перетворення), зобов'язані негайно письмово повідомити про це орган державної реєстрації про те, що Управління перебуває в процесі припинення. Вказані особи призначають комісію з припинення Управління (ліквідаційну комісію), та встановлюють порядок та строки припинення діяльності Управління.

6.3. З моменту призначення комісії з припинення Управління (ліквідаційної комісії) до неї переходять усі права з управління справами Управління. Комісія з припинення Управління (ліквідаційна комісія) розміщує в друкованих засобах масової інформації повідомлення про припинення Управління, про порядок і строк подачі кредиторами своїх вимог до нього. Цей строк не може становити менш двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення діяльності Управління.

Комісія вживає усіх можливих заходів щодо виявлення кредиторів та дебіторів Управління, а також письмово повідомляє їх про припинення Управління.

6.4. Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс, який затверджується Засновником або органом, що прийняв рішення про ліквідацію.

6.5. Ліквідація Управління вважається завершеною, а Управління ліквідованим з дня внесення запису в єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

ПЕРЕЛІК

документів для заповнення бази пільговиків.

Відповідно до Положення про Єдиний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 №117, для включення інформації до ЄДАРП багатодітні сім’ї мають подати органам праці та соціального захисту населення такі документи:

  • паспорти батьків;
  • свідоцтва про народження дітей;
  • копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов’язкових платежів;
  • довідка про склад сім’ї;
  • розрахункові книжки (платіжні квитанції) за послуги.
Прочитано 2814 разів

ГАЛЕРЕЯ