Понеділок, 02 листопада 2015 02:00

Методичний кабінет

Оцініть матеріал!
(1 Голосувати)

 

Рубець Мар’яна Іржіївна - завідувач методичного кабінету

Барбаш Олена Олександрівна– методистз навчальних дисциплін 

Данашевський Михайло Михайлович – методист  з навчальних дисциплін  

Пархоменко Оксана Григорівна– методист з дошкільної освіти 

 

Контакти:
Тел.:  (03131) 3-15-21
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Адреса:
89600, Закарпатська обл., м. Мукачево, пл.Духновича, 2

 


1. Загальні положення:

1.1. Міський методичний кабінет є науково-методичною установою, яка відповідно до чинного законодавства здійснює науково-методичне забезпечення системи загальної середньої та дошкільної освіти міста, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що проводиться не рідше одного разу на п’ять років, у період між курсами підвищення кваліфікації відповідно до статті 57 Закону України «Про освіту» (міжкурсовий період).
1.2. У своїй діяльності методкабінет керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про інноваційну діяльність», «Про місцеве самоврядування», указами і розпорядженнями Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства в галузі освіти, в тому числі Міністерства освіти і науки України, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

2. Мета, основні принципи та функції діяльності методкабінету:

2.1. Метою діяльності методкабінету є науково-методичне забезпечення системи загальної середньої та дошкільної освіти, організація науково-методичної роботи, підвищення кваліфікації, професійного рівня педагогічних працівників загальноосвітніх, дошкільних і позашкільних навчальних закладів (далі — навчальні заклади) і розвиток їхньої творчої ініціативи у міжкурсовий період.
2.2. Організація діяльності методкабінету ґрунтується на принципах, визначених статтею 6 Закону України «Про освіту», зокрема: демократизму і гуманізму;
рівності умов для кожного педагогічного працівника щодо повної реалізації його духовного, творчого та інтелектуального потенціалу;
безперервності фахового вдосконалення;
науковості, гнучкості і прогностичності науково-методичної роботи з педагогічними кадрами;
незалежності від політичних партій, громадських і релігійних організацій.
2.3. Функції методкабінету:
2.3.1. Цільові:
прогностична — враховує перспективи розвитку освітньої галузі і спрямована на використання в педагогічній практиці сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень та інноваційних технологій;
компенсаторна — передбачає надання педагогічним працівникам інформації, яка не була отримана ними під час здобуття вищої педагогічної освіти; інформаційно-коригувальна — спрямована на корекцію й оновлення інформації, яка постійно змінюється у результаті розвитку науки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.
2.3.2. Організаційні:
трансформаційна — відбір і методичне опрацювання сучасних наукових досягнень у галузі освіти та надання рекомендацій щодо їх трансформування в педагогічну практику навчальних закладів;
діагностична — систематичний моніторинг навчально-виховного процесу, рівня знань, умінь і навичок учнів у навчальних закладах, їх навчальних досягнень і вихованості, а також професійного рівня педагогічних працівників;
моделююча — моделювання змісту, форм і методів підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників;
інформаційно-аналітична — вивчення й узагальнення перспективного педагогічного досвіду для його застосування у навчально-виховному процесі та удосконалення професійного рівня педагогічних кадрів;
організаційно-координувальна — координація діяльності циклових методичних об’єднань міста, навчальних закладів;
соціальна — створення належного психологічного клімату, вивчення і розв’язання конфліктних ситуацій у педагогічних колективах навчальних закладів.

 

Прочитано 1291 разів Останнє редагування Понеділок, 27 березня 2017 23:57

ГАЛЕРЕЯ