Ви тутМіська влада/Органи виконавчої влади/Відділи міськвиконкому/Центр надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

 

З вчорашнього дня,  Мукачеві , в приміщенні Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету, першими в Закарпатській області, розпочато повноцінне надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

 

 

Центр надання адміністративних послуг у місті Мукачево щомісяця підводить підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг.

Нагадуємо, що відповідно до змін в законодавстві, передбачено поступову передачу місцевим органам влади, органам місцевого самоврядування повноважень у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців. Відтак, в міру їх готовності здійснювати зазначені повноваження.

 

У лютому до центру надання адміністративних послуг Мукачева звернулося 1324 громадян.

 

 

З цього тижня в Центрі надання адміністративних послуг в Мукачеві почали надавати адміністративні послуги з реєстрації прав на нерухоме майно, - про це повідомив заступник міського голови-керуючий справами виконкому Олександр Галай.

Тут за участю представників відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Мукачівського міськрайоного управління юстиції можна повністю отримати послуги - від подачі заяви щодо отримання адмінпослуги, до видачі заявнику результату з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

Мукачівська міськрада

 

 

 

Центр надання адміністративних послуг м.Мукачево нагадує, що відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) прийняття документів для державної реєстрації та здійснення державної реєстрації за принципом екстериторіальності в межах України здійснюють як державні реєстратори органів юстиції, так і нотаріуси України.

 

З метою створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг в м.Мукачево 3 вересня 2014 року було прийнято міською радою рішення №1186 “Про створення Центру надання адміністративних послуг(далі — Центр).

Понеділок, 04 січня 2016 12:58

Державна реєстрація ОСББ

Державна реєстрація ОСББ здійснюється у Центрі надання адміністративних послуг державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за адресою: м.Мукачево, вул. Пушкіна, 2, каб.№ 8.

 

Поняття ОСББ та основна мета його створення

Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) — юридична особа, створена власниками для сприяння використанню їхнього власного майна (квартир, нежитлових приміщень) та управління, утримання і використання неподільного та загального майна (допоміжних та господарських споруд – під’їздів, підвалів, сараїв, горищ, прибудинкової території, тощо).

Навіщо створювати ОСББ: Згідно з чинним українським законодавством, лише при створенні об‘єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) можливе ухвалення спільних рішень в умовах спільного володіння майном за відсутності 100-відсоткової згоди. Це допоможе ефективному управлінню багатоквартирним будинком при наявності великої кількості мешканців.

Мета створення ОСББ: Основна діяльність об'єднання полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав власників приміщень на володіння та користування спільним майном членів  об'єднання, належне утримання будинку та прибудинкової території, сприяння членам об'єднання в отриманні  житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання  ними  своїх зобов'язань, пов'язаних з діяльністю об'єднання.

 

Неділя, 22 листопада 2015 22:45

Запис до черги та звернення громадян

Центр надання адміністративних послуг інформує про онлайн-послугу замовлення витягу про земельну ділянку.

Нагадуємо, що  з 30 червня 2015 р Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру та Державне агентство з питань електронного урядування України запустили електронну послугу «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру». Завдяки запровадженому принципу екстериторіальності громадяни отримають принципово новий рівень сервісу.

ГАЛЕРЕЯ

Контактна інформація

Facebook Like Box