Середа, 28 лютого 2018 11:58

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчим комітетом Мукачівської міської ради

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

 

Додаток
до рішення 72 сесії Мукачівської міської ради
23.01.2020 №1755

 

Перелік
адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Мукачівської міської ради

1. Рішення сесії міської ради “ Про надання дозволу на проведення експертної оцінки земельних ділянок не сільськогосподарського призначення для підприємницької діяльності, що підлягають передачі у власність шляхом викупу”;
2. Рішення сесії міської ради “ Про передачу у власність земельних ділянок шляхом викупу, затвердження звіту про експертну грошову оцінку земельних ділянок, що відчужуються, затвердження ціни та інших істотних умов договору купівлі-продажу з розстрочкою платежу”;
3. Продовження договору оренди земельної ділянки;
4. Про включення в перелік об'єктів з надання в оренду майна комунальної власності;
5. Про включення в перелік майна комунальної власності для продажі шляхом викупу;
6. Про включення в перелік майна комунальної власності для аукціонної продажі;
7. Припинення договору оренди/договору суперфіцію земельної ділянки шляхом розірвання;
8. Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок;
9. Вилучення земельної ділянки ( або її частини) із права власності чи користування;
10. Про сервітутне користування та затвердження істотних умов договорів (для фізичних осіб);
11. Про сервітутне користування та затвердження істотних умов договорів (для юридичних осіб);
12. Про сервітутне користування та затвердження істотних умов договорів на відкриті майданчики для фізичних осіб;
13. Про сервітутне користування та затвердження істотних умов договорів на відкриті майданчики для юридичних осіб;
14. Про сервітутне користування та затвердження істотних умов договорів на МАФи (для фізичних осіб);
15. Про сервітутне користування та затвердження істотних умов договорів на МАФи (для юридичних осіб);
16. Затвердження акту встановлення меж земельних ділянок комісією з розгляду земельних спорів щодо меж земельних ділянок, що перебувають у власності і користуванні громадян та додержання громадянами правил добросусідства;
17. Затвердження акту комісії про встановлення меж земельної ділянки згідно кадастрової справи;
18. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду або в суперфіцій та передача земельної ділянки в оренду або суперфіцій;
19. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність та передача земельної ділянки у власність, для індивідуального садівництва
20. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у разі зміни її цільового призначення;
21. Затвердження технічної документації по встановленню(відновленню) меж забудованої земельної ділянки в натурі (на місцевості);
22. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у:
- власність
- постійне користування та передача земельної ділянки у власність
- постійне користування
23. Про затвердження ціни відчуження майна комунальної власності для продажі шляхом викупу;
24. Дозвіл на виготовлення технічної документації по зміні координат земельної ділянки без зміни її площі та конфігурації, або без зміни її площі із зміною її конфігурації;
25. Про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення вільних від забудови земельних ділянок, які виставляються на земельні торги у формі аукціону та на проведення їх експертних грошових оцінок;
26. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення вільної від забудови земельної ділянки у постійне користування;
27. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, що перебуває у фактичному користуванні у власність для індивідуального садівництва;
28. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для індивідуального садівництва в садово-городніх кооперативах;
29. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в суперфіцій
30. Дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо об'єднання або поділу земельної ділянки комунальної власності;
31. Дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки комунальної власності в натурі ( на місцевості);
32. Дозвіл на проведення експертної оцінки земельних ділянок не сільськогосподарського призначення для підприємницької діяльності, що підлягають передачі у власність шляхом викупу ( для фізичних осіб);
33. Дозвіл на проведення експертної оцінки земельних ділянок не сільськогосподарського призначення для підприємницької діяльності, що підлягають передачі у власність шляхом викупу ( для юридичних осіб);
34. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення вільної від забудови земельної ділянки у власність;
35. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення забудованої земельної ділянки у власність;
36. Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду;
37. Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок;
38. Про розірвання договору сервітутного землекористування для юридичних осіб;
39. Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки;
40. Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки “Реконструкція існуючих : індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку, господарських будівель”;
41. Надання містобудівних умов і обмежень на забудову земельної ділянки;
( будівництво, реконструкція, завершення будівництва)
42. Надання паспорту відкритого майданчику (тераси) біля стаціонарного закладу ресторанного господарства на власній земельній ділянці в м.Мукачево;
43. Надання паспорту відкритого майданчику (тераси) біля стаціонарного закладу ресторанного господарства на землях комунальної власності м.Мукачево;
44. Продовження дії паспорту відкритого майданчику (тераси) біля стаціонарного закладу ресторанного господарства в м.Мукачево;
45. Укладання договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Мукачево;
46. Присвоєння /зміна поштової адреси у разі об’єднання, поділу об’єкта нерухомого майна або виділення частки з об’єкта нерухомого майна.
47. Присвоєння поштової адреси об’єкту будівництва та об’єкту нерухомого майна, яким надано будівельний паспорт або містобудівні умови та обмеження до 01.07.2019 року.
48. Взяття громадян на квартирний або кооперативний облік за місцем проживання, включення в загальний, першочерговий та позачерговий списки черговості;
49. Видача довідки про перебування або не перебування на квартирному або кооперативному обліку потребуючи покращення житлових умов за місцем проживання;
50. Видача ордерів на службову житлову площу;
51. Внесення змін до облікових справ для отримання адміністративної послуги по внесенню змін в квартирно-облікову справу;
52. Внесення змін до облікових справ для об'єднання облікових справ;
53. Внесення змін до облікових справ для надання адміністративної послуги для включення в пільгові списки;
54. Внесення змін до облікових справ для надання адміністративної послуги по розділу облікової справи при розірванні шлюбу;
55. Внесення змін до облікових справ для отримання адміністративної послуги по виключенню членів родини з облікових справ;
56. Внесення змін до облікових справ для переоформлення облікової справи на іншого члена родини;
57. Внесення змін до облікових справ для надання адміністративної послуги по зміні прізвища в обліковій справі;
58. Внесення змін до облікових справ для надання адміністративної послуги по перезатвердженню списків черговості громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем роботи;
59. Для отримання ордеру на проведення земляних робіт;
60. Для отримання листка-погодження на отримання дозволу на виконання земляних робіт;
61. Зняття статусу службового житла з жилого приміщення та виключення його з складу службових житлових приміщень;
62. Надання дозволу на укладення договору житлового найму на квартири;
63. Надання жилому приміщенню статусу службового житла та включення жилого приміщення до складу службових житлових приміщень;
64. Надання житлової площі та видача ордера на квартиру;
65. Обмін жилими приміщеннями в будинках державного і громадського жилого фонду і фонду ЖБК;
66. Укладення договору житлового найму за рішенням суду;
67. Для отримання ордеру на видалення зелених насаджень;
68. Акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню;
69. Погодження паспортів вивісок у місті Мукачево;
70. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами;
71. Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами
72. Зміна технологічної системи рекламного засобу
73. Дозвіл на вчинення правочинів щодо рухомого і нерухомого майна, право користування ким або право власності на яке мають діти;
74. Розв'язання спору, що виник між батьками щодо способу участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто проживає окремо від неї;
75. Реєстрація народження підкинутої чи знайденої дитини, а також дитини , реєстрацію якої зрізних причин не мають можливості зробити батьки дитини, за наявності довідки про народження дитини;
76. Розв'язання спорів між батьками щодо визначення або зміни прізвища, імені, по-батькові дитини;
77. Надання дитині статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування;
78. Роз'яснення спору, що виник між батьками щодо визначення місця проживання дитини;
79. Встановлення режиму роботи автозаправочних станцій;
80. Встановлення режиму роботи виробничих підприємств;
81. Встановлення режиму роботи для суб'єктів господарської діяльності, які здійснюють діяльність в торгово-сервісних комплексах та на ринках;
82. Встановлення режиму роботи закладів побутового обслуговування населення;
83. Встановлення режиму роботи закладів ресторанного господарства;
84. Встановлення режиму роботи закладів роздрібної торгівлі;
85. Встановлення режиму роботи медичних закладів та аптек;
86. Встановлення режиму роботи станції технічного обстеження;
87. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
88. Видача довідки з державної статистичної звітності з кількісного обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями;
89. Видача відомості з документації із землеустрою, що включена до державного фонду документації із землеустрою;
90. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру;
91. Внесення до державного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку;
92. Внесення до державного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу;
93. Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу;
94. Державна реєстрація обмежень у використанні з видачею витягу;
95. Внесення до державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами з видачею витягу;
96. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення з видачею витягу;
97. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану);
98. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
99. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
100. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель;
101. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;
102. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (Паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільвого призначення (використання);
103. Реєстрація місця проживання /перебування;
104. Зняття з реєстрації місця проживання;
105. Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи;
106. Видача довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб;
107. Видача довідки про спільне проживання громадян на момент смерті одного з них;
108. Видача довідки про місце реєстрації громадянина на день смерті (про місце відкриття спадщини);
109.Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування)
110.Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)
111.Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту
112.Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа
113.Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
114.Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування)
115.Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)
116.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)
117.Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)
118.Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її ліквідації
119.Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її реорганізації
120.Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)
121.Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
122.Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)
123.Державна реєстрація фізичної особи — підприємця
124.Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
125.Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
126.Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця
127.Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи
128.Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
129.Державна реєстрація відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації
130.Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
131.Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації
132.Державна реєстрація символіки
133.Державна реєстрація змін до відомостей про символіку, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
134.Державна реєстрація втрати чинності символіки
135.Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання
136.Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання
137.Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи — підприємця)
138. Експлуатаційний дозвіл для потужностей з виробництва харчових продуктів, підконтрольних державній службі ветеринарної медицини та для агропродовольчих ринків;
139. Експлуатаційний дозвіл для провадження діяльності та потужностях ( об'єктах ) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
140. Експлуатаційний дозвіл для провадження діяльності на потужностях ( об'єктах з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів;
141. Дозвіл на ввезення на територію України тварин, продуктів тваринного походження, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів;
142. Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
143. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на об'єкти, які належать до другої та третьої групи;
144. Анулювання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на об'єкти, які належать до другої та третьої групи;
145. Дозвіл на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення;
146. Анулювання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення;
147. Переоформлення дозволу на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення
148. Реєстрація декларації про відходи;
149. Видача висновку державної екологічної експертизи;
150. Дозвіл на спеціальне водокористування
151. Анулювання дозволу на спеціальне водокористування
152. Державна реєстрація актів цивільного стану:
1) державна реєстрація шлюбу;
2) державна реєстрація розірвання шлюбу;
3) державна реєстрація народження;
4) державна реєстрація зміни імені;
5) державна реєстрація смерті
153. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі:
1) зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон;
2) виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон;
3) закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон;
4) непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання.
154. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого;
155. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм;
156 Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм особі яка набула громадянства України
157. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку:
1) зі зміною інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
2) отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного
3) реєстру фізичних осіб — платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
4) виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
5) закінчення строку дії паспорта;
6) непридатності паспорта для подальшого використання;
158. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку:
1) зі зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження);
2) виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта;
3) непридатності паспорта для подальшого використання;
4) якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта громадянина України зразка 1994 року нових фотокарток;
5) у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року на паспорт з безконтактним електронним носієм (за бажанням).
159. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку ;
160. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм ;
161. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) ;
162. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
163. Анулювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на
експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
164. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
Відомча перереєстрація великотоннажних та інших технологічних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
Відомча реєстрація (тимчасова реєстрація) великотоннажних та інших технологічних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
Зняття з обліку ) великотоннажних та інших технологічних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
165. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно;
166. Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно;
167. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
168. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
169. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
170. Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна;
171. Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
172. Скасування рішення державного реєстратора;
173. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майн
174. Одноразова матеріальна допомога особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам.
175. Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання України „Мати-героїня”
176. Видача направлення на проходження медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями.
177. Призначення виплати грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування.
178. Прийом документів, видача направлень в департамент соціального захисту населення для вирішення питання влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці психоневрологічного інтернату дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку інтернату.
179. Призначення компенсації батькам дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи.
180. Призначення одноразової компенсації учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи.
181. Призначення компенсаційних виплат на продукти харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
182. Відшкодування громадянам потерпілим від Чорнобильської катастрофи один раз на рік вартості проїзду міжміським транспортом до будь-якого населеного пункту України та у зворотному напрямку.
183. Облік постраждалих осіб від Чорнобильської катастрофи для забезпечення санаторно-курортними путівками та видача 3-х сторонніх договорів у порядку черговості.
184. Призначення щорічної компенсації на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
185. Призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.
186. Призначення компенсаційних виплат у трикратному розмірі середньомісячної заробітної плати у разі вивільнення працівників у зв’язку з ліквідацією, реорганізацією установ, організацій, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
187. Повідомна реєстрація колективних договорів та угод.
188. Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи, цивільна дієздатність якої обмежена.
189. Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладання договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів щодо іншого цінного майна; управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа; передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі.
190. Видача дозволу піклувальнику для надання згоди підопічній повнолітній особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочину щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладання договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів щодо іншого цінного майна.
191. Призначення помічника фізичної особи.
192. Забезпечення санаторно-курортним лікування осіб, які постраждали під час проведення АТО/ООС та яким встановлено статус учасника бойових дій чи особи з інвалідністю внаслідок війни.
193. Забезпечення осіб з інвалідністю санаторно-курортним лікуванням.
194. Призначення виплати особам з інвалідністю внаслідок війни за невикористані путівки на санаторно-курортне лікування.
195. Призначення виплати компенсації особам з інвалідністю за невикористані путівки на санаторно-курортне лікування.
196. Призначення виплати грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю.
197. Забезпечення ветеранів війни санаторно-курортним лікуванням.
198. Забезпечення учасників бойових дій АТО/ООС соціальною та професійною адаптацією.
199. Оформлення та видача рішення про направлення особи з інвалідністю або дитини з інвалідністю для проходження медичної, психолого-педагогічної та фізичної реабілітації у спеціальних реабілітаційних установах.
200. Оформлення та видача рішення про направлення особи з інвалідністю або дитини з інвалідністю для проходження професійної реабілітації у професійно-технічних закладах освіти.
201. Встановлення статусу «Реабілітована особа».
202. Призначення виплати середньої вартості ритуальних послуг по відшкодуванню витрат, пов’язаним із похованням учасників бойових дій, особам з інвалідністю війни, осіб, які мають особливі та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною.
203. Встановлення статусу члена сім’ї загиблого ветерана війни.
204. Встановлення статусу «Особа з інвалідністю внаслідок війни».
205. Встановлення статусу «Жертва нацистських переслідувань».
206. Встановлення статусу «Учасник війни».
207. Надання статусу та видача посвідчення «Ветеран праці».
208. Призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
209. Оформлення і видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
210. Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій та збройних конфліктів.
211. Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам;
212. Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спінального профілю) і назад особам, які супроводжують особу з інвалідністю І і ІІ групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку.
213. Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
214. Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та іншим категоріям населення.
215. Призначення грошової компенсації вартості проїзду до реабілітаційних установ особам, які постраждали під час проведення АТО/ООС та яким встановлено статус учасника бойових дій чи особи з інвалідністю внаслідок війни.
216. Направлення на психологічну реабілітацію осіб, які постраждали під час проведення АТО/ООС та яким встановлено статус учасника бойових дій чи особи з інвалідністю внаслідок війни.
217. Виплата грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членам їх сімей.
218. Виплата грошової компенсації для забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членам їх сімей.
219. Виплата грошової компенсації для забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.
220. Видача листів талонів на право одержання ветеранам війни і особою, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
221. Направлення на альтернативну службу.
222. Щорічна разова грошова допомога до 5 травня.
223. Виплата компенсації за самостійно придбані технічні засоби реабілітації.
224. Виплата компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу.
225. Виплата одноразової грошової допомоги особам, яких було незаконно позбавлено особистої свободи внаслідок дій незаконних збройних формувань та/або органів влади Російської Федерації на окремих територіях Донецької та Луганської областей, де органи влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та тимчасово окупованої території України, звільненим 27 грудня 2017 р. та 24 січня 2018 р.
226. Розгляд заяв та повідомлень про вчинення насильства в сім’ї або реальну його загрозу.
227. Здійснення патронату над дитиною.
228. Включення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги для подальшого отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг “членам сім`ї загиблих (померлих) ветерана війни”.
229. Включення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги «Депортованим особам, які досягли пенсійного віку або є інвалідами», для подальшого отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
230. Включення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги для подальшого отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг: “особа з інвалідністю військової служби”, “вдова (вдівець) військовослужбовця, її діти”, “батьки загиблого військовослужбовця”, “дружина (чоловік) військовослужбовця, який пропав безвісти, її діти”
231. Включення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги “особи з інвалідністю війни І-ІІ-ІІІ групи”, для подальшого отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
232. Включення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги “реабілітованим особам” для подальшого отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
233. Включення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги для подальшого отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг: “військовослужбовець СБУ на пенсії”.
234. Включення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги «учасників бойових дій» для подальшого отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
235. Включення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги “ветеранів військової служби”, “вдова (вдівець)ветерана військової служби”, “ветеранів органів внутрішніх справ”, “вдова (вдівець)ветерана органів внутрішніх справ”, “ветеранів Національної поліції”, вдова (вдівець) ветерана Національної поліції”, “ветеранів податкової міліції”, “вдова (вдівець)ветерана податкової міліції”, “ветеранів державної пожежної охорони”, “вдова (вдівець)ветерана державної пожежної охорони”, “ветеранів Державної кримінально-виконавчої служби”, “вдова (вдівець) ветерана Державної кримінально-виконавчої служби”, “ветеранів служби цивільного захисту“, “вдова (вдівеь) ветерана служби цивільного захисту“, “ветеранів Державної служби спеціального зв`язку”, “вдова (вдівець)ветерана Державної служби спеціального зв`язку ”, “батьки та члени сім`ї працівника Державної служби спеціального зв`язку, який загинув (помер), пропав безвісти або став особою з інвалідністю” для подальшого отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
236. Видача довідки про зняття з обліку Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги у разі зміни зареєстрованого місця проживання пільговика, для подальшого отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації.
237. Включення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги “особа ЧАЕС 1-ї категорії”, “особа ЧАЕС 2-ї категорії, ліквідатор”, “особа ЧАЕС 2-ї категорії, потерпілий”, “дружина (чоловік) ЧАЕС померлого громадянина 1-ї категорії”, “дружина (чоловік) ЧАЕС померлого громадянина 2-ї категорії”, “опікун дітей померлого громадянина, смерть якого пов`язана з Чорнобильською катастрофою 1-ї категорії” , опікун дітей померлого громадянина, смерть якого пов`язана з Чорнобильською катастрофою 2-ї категорії”, для подальшого отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
238. Включення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги за фактичним місцем проживання, для подальшого отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
239. Видача довідки про перебування на обліку в Єдиному державному реєстрі осіб, які мають право на пільги, для подальшого подання у вищі навчальні заклади України 1-4 рівня акредитації, для призначення соціальної стипендії студенту пільговику.
240. Надання заявки щодо потреби в коштах на виплату соціальної стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів 1-4 рівня акредитації та включення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на отримання соціальної стипендії.
241. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг “дитячим будинкам сімейного типу”, в яких не менше року проживають відповідно троє або більше дітей, а також сім`ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, з урахуванням доходів сім`ї.
242. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг “дитині (ЧАЕС)- особа з інвалідністю” з урахуванням доходів сім”ї.
243. Надання довідки на безоплатне придбання ліків за рецептами лікарів та зубопротезування “особі (ЧАЕС) 3-ї категорії” з урахуванням доходів сім”ї пільговика.
244. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг „дружині (чоловікові) померлого громадянина 3-ї категорії (ЧАЕС)” з урахуванням доходів сім”ї.
245. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг “дітям війни” з урахуванням доходів сім”ї.
246. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг “багатодітним сім`ям" з урахуванням доходів сім”ї
247. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг “учасникам війни” з урахуванням доходів сім”ї.
248. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг “жертвам нацистських переслідувань” без врахування доходів сім”ї.
249. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг “опікуну дітей померлого громадянина, смерть якого пов`язана з Чорнобильською катастрофою 3-ї категорії” з урахуванням доходів сім”ї.
250. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг “особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною”, “вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною з урахуванням доходів сім”ї.
251. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг “пенсіонерам цивільного захисту”, “батькам та членам сімей осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, які загинули (померли) або зникли безвісти під час виконання службових обов`язків” з урахуванням доходів сім”ї.
252. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг “сім`ям опікуна”, в яких не менше року проживають відповідно троє або більше дітей, а також сім`ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, з урахуванням доходів сім`ї.
253. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг “особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною”, “вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною з урахуванням доходів сім”ї.
254. Надання пільг з безоплатного зубопротезування “ветеранам праці” з урахуванням доходу сім’ї пільговика.
255. Надання статусу багатодітної сім”ї та оформлення посвідчення “батьки з багатодітної сім”ї” та “дитина з багатодітної сім`ї”.
256. Оформлення посвідчення “батьки з багатодітної сім`ї” та “дитина з багатодітної сім”ї” внутрішньо переміщеним особам із тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції чи населеного пункту, розташованого на лінії зіткнення.
257. Одноразова матеріальна допомога особі, яка постраждала від торгівлі людьми.
258. Надання допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме”.
259. Надання державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною».
260. Надання допомоги при народженні дитини.
261. Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним.
262. Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
263. Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім”ям.
264. Надання одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня".
265. Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд.
266. Надання допомоги на дітей одиноким матерям.
267. Надання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
268. Надання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.
269. Надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива .
270. Надання тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.
271. Надання допомоги при усиновленні дитини.
272. Надання допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами.
273. Відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років «Муніципальна няня»
274. Надання допомоги на дітей, хворих на тяжкі пренатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні органні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органна, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність.
275. Надання допомоги багатодітним сім’ям на третю і кожну наступну дитину віком до шести років.
276. Матеріальна допомога громадянам на придбання гігієнічних підгузок, відповідно до ІПР або довідки ЛКК.
277. Матеріальна допомога на поховання особи, яка не досягла пенсійного віку та на момент смерті не працювала і не була зареєстрована у центрі зайнятості, як безробітна; самотньої особи пенсійного віку; бездомної особи .
278. Матеріальна допомога учасникам бойових дій та членам сімей загиблих учасників бойових дій для ремонту житла, яке належить їм або одному з членів їхньої сім’ї на праві приватної власності.
279. Матеріальна допомога для придбання путівок на оздоровлення учасникам бойових дій та членам сімей загиблих учасників бойових дій, які перебувають на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Мукачівської міської ради, понад два роки очікують проходження санаторно-курортного лікування за рахунок державної субвенції.
280. Матеріальна допомога громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах і не можуть подолати їх самостійно.
281. Матеріальна допомога ветеранам ВВВ з нагоди Дня пам’яті та примирення; учасникам бойових дій з нагоди Дня виведення радянських військ з Афганістану; учасникам АТО з нагоди Дня Захисника Вітчизни; ліквідаторам аварії на ЧАЕС з нагоди Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС; особам з інвалідністю І-ї та ІІ-ї групи з нагоди Дня осіб з інвалідністю; дітям загиблих в АТО військовослужбовців (до досягнення ними 23-річного віку) з нагоди Дня Святого Миколая.
282. Матеріальна допомога найбільш вразливим категоріям населення (до 1 000 гривень).
283. Матеріальна допомога громадянам з нагоди ювілеїв (85, 90 років – 500 грн. 95, 100 і більше років – 1000 грн.)
284. Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснюється на підставі будівельного паспорту.
285. Видача дозволу на виконання будівельних робіт.
286. Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
287. Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта або що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками(СС1), на яке визнано право власності за рішенням суду.
288. Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих/будівельних робіт.
289. Внесення змін у дозвіл на виконання будівельних робіт.
290. Повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт.
291. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта / про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта.
292. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) / про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1).
293. Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт / про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт.
294. Скасування дозволу на виконання будівельних робіт.
295. Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду.
296. Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з незначними наслідками (СС1).
297. Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо узаконення самочинно збудованих об’єктів).
298. Скасування декларації про готовність об’єкта до експлуатації.
299. Скасування декларація про початок виконання підготовчих/будівельних робіт.
300. Скасування повідомлення про початок виконання підготовчих/будівельних робіт.
301. Скасування сертифіката, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу) проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації.
302. Довідка про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку.
303. Виписка з по господарських книг.
304. Акт обстеження матеріально-побутових умов.

 

Секретар міської ради

І. МАНЯК

Прочитано 2123 разів

ГАЛЕРЕЯ