03 червня 2021 року здійснено перевірку відомостей, зазначених у двох довідках про нарахування заробітної плати працівникам ліквідованих установ
Архівний відділ,
опубліковано 07 червня 2021 року о 09:11
03 червня 2021 року начальником відділу контрольно-перевірочної роботи № 2 управління контрольно-перевірочної роботи головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Клим А., головним спеціалістом архівного відділу Мукачівської міської ради Тангел Н., у присутності начальника архівного відділу Лабош О. здійснено перевірку відомостей, зазначених у довідці про нарахування заробітної плати працівнику ліквідованої установи. В довідці виявлено невідповідність певних відрахувань у частині сплати внесків до Пенсійного фонду, на що архівним відділом складено заперечення, оскільки дані відповідають записам у графі «Всього нараховано. Підготовлено та підписано відповідний акт.