13 липня 2021 року здійснено перевірку відомостей, зазначених у чотирьох довідках про нарахування заробітної плати працівникам ліквідованих установ
Архівний відділ,
опубліковано 19 липня 2021 року о 09:28
13 липня 2021 року начальником відділу контрольно-перевірочної роботи № 2 управління контрольно-перевірочної роботи головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Клим А., головним спеціалістом архівного відділу Мукачівської міської ради Свида Л., у присутності начальника архівного відділу Лабош О. здійснено перевірку відомостей, зазначених у чотирьох довідках про нарахування заробітної плати працівникам ліквідованих установ. В окремих довідках виявлено невідповідність певних відрахувань та сплати внесків до Пенсійного фонду, на що архівним відділом складено заперечення, оскільки дані відповідають записам у графі «Всього нараховано. Підготовлено та підписано відповідні акти.