15 березня 2021 року начальником відділу контрольно-перевірочної роботи № 2 управління контрольно-перевірочної роботи головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Клим А., головним спеціалістом архівного відділу Мукачівської міської ради Свида Л., у присутності начальника архівного відділу Лабош О. здійснено перевірку відомостей, зазначених у двох довідках про нарахування заробітної плати працівникам ліквідованих установ. Перевірка здійснювалась в окремому приміщенні з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог із метою зниження імовірності поширення COVID-19 та правил (порядку) при загрозі, виникненні, зараженні COVID-19. У довідках виявлено невідповідність певних відрахувань та сплати внесків до Пенсійного фонду, на що архівним відділом складено заперечення, оскільки дані відповідають записам у графі «Всього нараховано». Підготовлено та підписано відповідні акти.