Платформа OnFrontiers — глобальний онлайн-маркетплейс з численною кількістю експертів для вирішення різноманітних бізнес-проблем у сфері електронної комерції, розвитку експорту, цифрової трансформації бізнесу та багатьох інших тем.
Клієнтами платформи OnFrontiers є провідні компанії зі списку Fortune 500, а також визнані світові бренди: Bose, Deloitte, OPIC, Rockefeller Foundation, DHL, The World Bank та інші.
Саме тому за ініціативи Міністерства цифрової трансформації України спільно з Державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» та підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка Україні» представники малих і середніх підприємств (МСП) зможуть отримувати додаткові можливості, посилювати свій бізнес та виходити на нові ринки, через доступ до спеціалізованих консультаційних сесій з міжнародними бізнес-експертами на глобальному маркетплейсі OnFrontiers.
Платформа OnFrontiers дозволяє підприємцям швидко й точно визначати та контактувати із позаштатними технічними експертами з різних куточків світу, різних індустрій та бізнес-ніш завдяки вебконсультаціям.
Українські підприємці зможуть безкоштовно залучати міжнародних консультантів до вирішення бізнес-проблем з питань електронної комерції, розвитку експорту, цифрової трансформації та багатьох інших тем, а також стратегічних чи вузьких нішевих завдань свого бізнесу.
Зокрема для українських підприємців будуть доступні наступні теми безкоштовних консультацій:
- Започаткування ділової діяльності в США, ЄС та інших країнах.
- Дослідження ринків та підготовка маркетингової стратегії.
- Права інтелектуальної власності (ІВ).
- Електронна комерція.
- Цифрова трансформація бізнесу МСП.
- Інновації.
- Штучний інтелект (ШІ).
- Великі дані (Big Data).
- Доповнена реальність (AR) та віртуальна реальність (VR).
- Краудфандинг.
- Стале виробництво.
Загалом Платформа OnFrontiers співпрацює з більш ніж 300 000 консультантів з різних сфер та напрямів експертизи. Завдяки консультаціям підприємці зможуть отримати наступні можливості:
- сформувати стратегію виходу на ринок у будь-якій точці світу, у тому числі методи виявлення нових клієнтів або постачальників на цільових ринках;
- дізнатися вимоги до виробництва або постачання продукції (тобто питання сертифікації або специфікації), що застосовуються міжнародними покупцями або відомими світовими брендами;
- зрозуміти ціноутворення або стратегію брендингу, застосовні до різних інструментів та платформ електронної комерції;
- зрозуміти тенденції в змінах споживчих вимог та очікувань щодо продукції чи послуг;
- отримати відгуки від досвідчених інвесторів, експертів та/або керівників підприємств щодо бізнес-моделі, продуктів, рішень чи послуг;
- інші можливості залежно від запиту підприємства.
Детально за посиланням:
https://business.diia.gov.ua/cases/iniciativi/onfrontiers