Гаряча лінія міста
(03131) 3-46-91
Меню
«Дія.QR» Інформація для керівників готелів, мотелів, хостелів
Відділ економіки, опубліковано 24 червня 2022 року о 12:21

Інформуємо керівників та власників закладів тимчасового проживання (готелів, мотелів, хостелів та інших) Мукачівської міської територіальної громади про те, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», який набрав чинності з 23 серпня 2021 року, підприємства, установи та організації не можуть відмовити громадянам у прийомі цифрових документів.

Звертаємо увагу на те що електронні документи в Дії мають повну юридичну силу, а також, просимо привести у відповідність до 20 липня 2022 року внутрішні розпорядчі документи по ваших закладах проживання, для забезпечення у найкоротші терміни прийому цифрових документів із застосунку Дія. 

Які цифрові документи є в Дії:

  • паспорт громадянина України (ID-картка);
  • паспорт громадянина України для виїзду за кордон (біометричний та не біометричний). У паспортах відображається місце проживання на момент видачі паспорта (із запуском РТГ буде відображення актуального місця проживання);
  • картка платника податків (РНОКПП);
  • свідоцтво про народження дитини (відображається в застосунку батьків);
  • єДокумент (тимчасовий документ на період воєнного стану);
  • довідка ВПО;
  • студентський квиток;
  • посвідчення водія;
  • свідоцтво на реєстрацію транспортного засобу;
  • страховий поліс транспортного засобу;
  • COVID – сертифікат (внутрішній, міжнародний).

Чи мають документи у застосунку Дія юридичну силу?

Так! Юридична сила цифрових документів визначена наступними нормативно-правовими актами:

  • е-паспорти та РНОКПП – зміни до Закону України „Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус” (набрання чинності 23 серпня 2021 р.). Законодавчий акт набув чинності 23 серпня 2021 року і повністю прирівняв е-паспорт та е-паспорт для виїзду за кордон в застосунку Дія до їхніх паперових або пластикових аналогів;
  • е-свідоцтво про народження – постанова Кабінету Міністрів України № 911 від 23 вересня 2020 року;
  • е-довідка ВПО – постанова Кабінету Міністрів України № 509 від 1 жовтня 2014 року;
  • е-студентський (учнівський) квиток – постанова Кабінету Міністрів України № 1051 від 18 грудня 2019 року;
  • е-посвідчення водія та е-свідоцтво про реєстрацію ТЗ – постанова Кабінету Міністрів України № 956 від 23 жовтня 2019 року.

Враховуючи вищенаведене, компанія/організація не може відмовити громадянам у прийомі цифрових документів.

Випадки, в яких готель може використовувати цифрові документи:

  • при поселенні до готелю, коли клієнт повинен пред’явити документ, що посвідчує особу. Тобто, вам не потрібно хвилюватися, що документ несправжній, фотографувати його у телефоні та робити ксерокопії фото з телефону;
  • при бронюванні номеру в готелі на сайті, можна налаштувати віддалену ідентифікацію клієнта та передачу потрібних даних клієнта до системи готелю.

Якщо готель не має власної інформаційної системи?

За умови відсутності інформаційної системи, готелі можуть налаштувати Дія.QR та отримувати копії документів на електронну адресу. Опис таких можливостей міститься нижче у цьому документі.

Чи впроваджено інтеграцію з розробниками ПО та інтеграторами для готелів?

Так, з нами вже працюють такі інтегратори як Servio та Easy MS. Та в процесі інтеграції знаходяться HRS, HSL, Royal Sale. Тому якщо готелі використовують цих інтеграторів, процес технічного налаштування не займе багато часу.

Отримання копій цифрових документів:

Сценарій Дія.QR

Дія.QR – можливість отримання копії цифрового документа без налаштування електронної взаємодії інформаційних систем (API). Сценарій підійде у разі відсутності інформаційної системи, яку можна інтегрувати. Для отримання Дія.QR необхідно зареєструватися в якості партнера на Порталі Дія  

Відео інструкція 

Такий QR-код розміщується в місцях пред’явлення документів. Особа, якій потрібно надати копію е-документа, може відсканувати розміщений QR-код та відправити копію е-документа з власного e-mail. Готель отримує копію е-документа на e-mail у форматі .pdf та .p7s.

Як працює Дія QR?

Компанія створює на порталі Дія в особистому кабінеті QR-код, щоб клієнти могли поділитися своїми документами на порталі Дія в декілька кліків. Користувач відкриває сканер у Дії, наводить на QR-код, який компанія розмістить у себе, сканує, в Дії з’явиться запит на цей перелік документів. Після формування пакета документів користувач зі свого мобільного пристрою відправляє дані на електронну пошту запитувача. Для підключення необхідно створити Дія.QR на Порталі Дія

Як налаштувати?

  • Авторизуватися на Порталі Дія за допомогою КЕП керівника організації/ФОП. Якщо ви авторизуєтесь на Порталі вперше, необхідно заповнити дані профілю (ел. пошта, телефон, паспортні дані).
  • Після успішної авторизації перейти до „Відомості про мене” – „Бізнес” – „Дія. QR”. 
  • Ознайомитись із умовами публічної оферти та підписати заяву про приєднання за допомогою КЕП керівника організації/ФОП. 
  • Створити відділення (місце запиту документів у відвідувачів/користувачів).
  • Створити послугу та визначити перелік документів, копії яких необхідні для отримання послуг. Назва послуги повинна бути зрозуміла для користувачів, як мета обробки їх персональних даних. 
  • Важливо! Перед визначенням переліку документів перевірте наявність законних підстав для отримання та обробки таких персональних даних відповідно до Закону України „Про захист персональних даних”. 
  • Отримати QR-код у кабінеті (Налаштування послуги – завантажити SVG/PDF).

Контрольний список щодо сценарію Дія.QR:

  • наявність кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника юридичної особи або ФОП;
  • наявність e-mail компанії;
  • реєстрація на Порталі Дія із використанням КЕП;
  • підписання договору з ДП „ДІЯ”;
  • генерація та отримання унікального QR-коду;
  • розміщення QR-коду в місцях, де клієнти надають копію е-документа;
  • зміна внутрішніх інструкцій (за потреби).

Окрім того, за необхідності провести навчання для співробітників як працювати з Дією шляхом надання методичних рекомендацій, інструкцій та проведення вебінарів.

Сценарій Шеринг

Шеринг – сервіс, що дозволяє отримати копії цифрових документів користувача застосунку Дія (фізичної особи) за його згоди одразу в систему організації (налаштовується шляхом інтеграції по АРІ). У процесі шерингу отримувачу даних надається цифрова копія е-документа у форматі pdf (підписана КЕПом Дії та з накладенням позначки дати, часу та назви отримувача даних), а також метадані у форматі JSON із відповідними полями з документа.

Сценарій Шеринг доступний у двох форматах:

  • Офлайн. За сценарієм шерингу офлайн співробітник готелю сканує штрих-код е-документа або вводить вручну в інформаційну систему 13-значний код, що зазначений під штрих-кодом. Клієнт отримує запит на передачу копії цифрових документів із застосунку Дія та підтверджує передачу цих документів разом із метаданими на сервер готелю.
  • Онлайн (AppToApp). За сценарієм AppToApp ви можете дистанційно ідентифікувати особу на вашому сайті або у застосунку при бронюванні номера готелю, використовуючи діплінк для авторизації через Дію (він може бути у вигляді кнопки або QR-коду). Після переходу за посиланням особа отримує запит на передачу копії цифрових документів та підтверджує таку передачу.

Контрольний список щодо сценарію Шеринг:

  • наявність інформаційної системи готелю. У разі відсутності ІС рекомендуємо використовувати сценарій „Дія.QR”;
  • наявність електронної печатки (КЕП) юридичної особи;
  • перевірка можливості інтеграції ІС готелю до Порталу Дія:
  • для індивідуальних ІС – звернутися до технічного адміністратора /розробника, для готових ІС – перевірити наявність можливості використання Дії та ознайомитись з інструкцією з використання від технічного адміністратора;
  • підписання Договору з ДП „ДІЯ”;
  • внесення змін до внутрішніх інструкцій (за потреби);
  • проведення навчання для співробітників щодо роботи з Дією шляхом надання методичних рекомендацій, інструкцій та проведення вебінарів;
  • надання інформації клієнтам про можливість використання цифрових документів з Дії;
  • медіа співпраця. Обговорення питань медіакомунікації у соціальних мережах.

Разом з тим інформуємо, що впровадження даної послуги є пріоритетним напрямком цифрового розвитку не лише нашої області, а й України в цілому.

Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі виникнення будь-яких питань, вирішення яких допоможе забезпечити прийом електронних документів громадян, просимо звертатися до Відділу цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації обласної державної адміністрації за телефоном 0967437208 або e-mail: thedigital@carpathia.gov.ua.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux