Гаряча лінія міста
(03131) 3-46-91
Меню
Звіт про роботу ЦНАП Мукачівської міської ради у 2022 році
ЦНАП, опубліковано 12 січня 2023 року о 08:59

Дія Центр це модернізований ЦНАП або one-stop shop із комплексом усіх необхідних послуг для людей.

Основними завданнями Дія Центру є:

  • створення максимально комфортних та сприятливих умов;
  • скорочення і спрощення процедур отримання необхідних документів:
  • унеможливлення будь-яких корупційних дій з боку посадових осіб, відповідальних за підготовку документів дозвільного характеру та результатів надання адміністративних послуг.

Діяльність Центру здійснюється за принципами:

  • прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг;
  • орієнтації на суб'єкта звернення - забезпечення ефективної взаємодії із суб'єктом звернення;
  • інформованості - забезпечення суб'єктів звернення вичерпною інформацією щодо адміністративних послуг;
  • зворотного зв'язку - встановлення зворотного зв'язку із суб'єктом звернення;
  • організаційної єдності - взаємодія адміністраторів Центру з суб'єктами надання адміністративних послуг.

Звернувшись до Центру можна :

  • отримати консультації спеціалістів;
  • скористатись 455 адмінпослугами;
  • отримати комплексні послуги єМалятко та ID- 14;
  • скористатись порталом Дія та навчитися отримувати державні послуги онлайн:
  • згенерувати витяг з РТГ у застосунку або на порталі Дія з допомогою адміністратора;
  • визначитись із переліком необхідних документів для отримання документів дозвільного характеру чи адміністративних послуг;

З 24 лютого по 31 травня – Центр працював цілодобово. З червня по серпень - до 22.00, з серпня – працює у звичайному режимі (вівторок та четвер прийом здійснюється до 19.00 години, в суботу до 16.00 годин);

Перелік послуг, які можна отримати в Центрі включає найбільш затребувані мешканцями міста: реєстрація місця проживання особи, реєстрація фізичних та юридичних осіб, реєстрація речових та майнових прав, земельні та архітектурні питання, соціальна та матеріальна допомоги, оформлення і видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм тощо.

На теперішній час в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 455 видів послуг Мукачівської міської ради, Закарпатської ОДА, територіальних органів влади.

Завдяки електронній черзі та можливості шерингу документів отримати адміністративні послуги можна набагато швидше та зручніше.

Кількість часу для отримання послуг, які надаються у Центрі становить:

  • для адміністративних послуг МВК близько 10-20 хвилин;
  • реєстрація/ зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб – близько 15-20 хвилин на особу;
  • державна реєстрація (внесення змін до відомостей) юридичної особи – 15-20 хвилин враховуючи сканування документів;
  • державна реєстрація прав на нерухоме майно – 20 хвилин враховуючи сканування документів.
  • адміністративні послуги соціального характеру 10 – 15 хвилин
  • адміністративні послуги ДМС -  20 хв.

За 2022 року до Центру "Дія" завітали 110117 громадян, за адміністративними послугами 73508 звернень. Лідерами за популярністю у 2022 році є наступні адміністративні послуги:

  • Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання
  • Послуги соціального характеру
  • Послуги управлінь та відділів Мукачівської міської ради
  • Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно
  • Державна реєстрація бізнесу

Із загальної кількості зареєстрованих звернень 2022 році адміністративні послуги  надавались:

  • Адміністративні послуги управлінь та відділів Мукачівської міської ради міської ради – 1165, з них :
  1. Архітектурні послуги – 534;
  2. Послуги з благоустрою – 279;
  3. Земельні питання – 201:
  4. Послуги органу опіки – 151.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - 4409;

  • Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців – 6013;
  • Послуги Мукачівського відділу Держгеокадастру – 225 ;
  • Видано витягів з Державного земельного кадастру – 67;
  • Реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання – 4033;
  • Видано 1046 довідок  про зареєстрованих осіб;
  • Видано витягів із Реєстру територіальної громади – 2601;
  • Складено 41 протоколів про адміністративні правопорушення у зв’язку із порушенням термінів реєстрації місця проживанням.
  • Надано 2828  відповідей на запити ;
  • Прийнято 10550 заяв на призначення всіх видів соціальних та матеріальних допомог;
  • Оформлено 1730 анкет для паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм (ID – картка) ;
  • Оформлено 3232 анкет для паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм;
  • Комплексні послуги єМалятко –  142;
  • Послуги дозвільного характеру – 108;
  • Отримано 5339  письмових звернень громадян;
  • Взято на облік та видано довідок для внутрішньо переміщених осіб – 26233.

Середня кількість звернень до Центру складає 300 - 400 громадян в день.

Для зручності та оперативності обслуговування громадян, у Дія Центрі працює відділення державного банку, встановлений ІРТ - термінал. Перевагами такої оплати є зручність та значна економія часу, що у свою чергу оптимізує процедуру надання адміністративних послуг.

Впроваджено:

  • Підсистема «Реєстри територіальної громади»
  • Підсистема «Автоматизація центру надання адміністративних послуг»
  • Підсистема інтеграції з Системою електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта» для роботи з реєстрами територіальної громади ДМС
  • Підсистема інтеграції з ДІЯ.Шеринг

В процесі впровадження - налаштування робочих місць для надання послуг сервісного центру МВС

Центр постійно проводить роботу щодо забезпечення прозорості та доступності адміністративних послуг для мешканців громади. На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг  www.mukachevo-rada.gov.ua) можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг, які всі розподілені за напрямками діяльності з чітким та доступним для відвідувачів описом кроків та інформаційної карточки. Також у суб'єкта звернення є можливість з веб-сайту роздрукувати та заповнити бланк заяви за наведеним прикладом для кожної адміністративної послуги.

Більшість адміністративних послуг, які надаються через Центр є безкоштовними, тільки з 18 послуг стягується адміністративний збір, за рахунок якого місцевий бюджет в 2022 році поповнився на 8112921,00 тис.

Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотний зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв.

Отже, робота  Центру спрямована не лише на прийом пакету документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості їх надання, підвищення рівня задоволеності заявників під час перебування у  Центрі.

Протягом звітного періоду Центр позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 9137 відвідувачів, негативно оцінило – 288 відвідувача. Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Дія Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення надання послуг.

Вся робота в  Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux