Гаряча лінія міста
(03131) 3-44-00
Меню
Інструкція з отримання одноразової матеріальної допомоги ФОПам та найманим працівникам
Відділ економіки, опубліковано 24 грудня 2020 року о 15:50

На численні звернення щодо надання інформації про отримання одноразової матеріальної допомоги у розмірі 8000 грн розміщуємо відеоінструкцію та деталі щодо умов отримання допомоги.

Нагадуємо, що  для отримання одноразової матеріальної допомоги у розмірі 8000 грн необхідно заповнити електронну заяву через мобільний додаток Порталу Дія

Для отримання одноразової допомоги застрахованим особам заява заповнюється ВИКЛЮЧНО в електронній формі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг або з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).Нагадуємо:

Хто має право на допомогу?

  • Наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:
  • основний класифікатор видів економічної діяльності (КВЕД) належить до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
  • організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
  • середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис грн на місяць за ІІІ квартал;
  • найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.

ФОПи, якщо:

  • станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
  • займається діяльністю понад 3 місяці;
  • сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
  • якщо, ви не є одночасно найманим працівником.

Подати заяву можна лише в електронній формі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг або з використанням мобільного додатку «Дія».

Алгоритм отримання послуги на порталі

Потрібний кваліфікований електронний підпис для авторизації на порталі.

Зареєструватися або авторизуватися, якщо особа вже зареєстрована, в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.

У розділі «Послуги» вибрати «Одноразова матеріальна допомога ФОП і найманим працівникам».

 «Дія» автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги.

Необхідно підтвердити поточне місце роботи.

Ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. Важливо: отримати гроші можна тільки на особистий рахунок.

Перевірити і відправити заповнену заяву.

Чекайте повідомлення про зарахування виплати в банк.

Як отримати КЕП?

Кваліфікований електронний підпис — інструмент, за допомогою якого ви можете підписувати електронні документи і обмінюватись ними. Щоб увійти до кабінету на порталі Дія та отримати послугу, потрібен кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Є декілька способів отримати КЕП: 

  • У одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг;
  • в особистому кабінеті «Приват24» або у відділенні банку — для клієнтів ПриватБанку послуга безкоштовна;
  • У МВС та ДПС — безкоштовно.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux