Гаряча лінія міста
(03131) 3-46-91
Меню
Кожного дня ЦНАП покращує свій сервіс і якість обслуговування.
ЦНАП, опубліковано 22 квітня 2021 року о 13:00

Наша ціль - зробити ваше відвідування максимально комфортним та інформативним. Ми застосовуємо нові способи покращення навиків обслуговування наших фахівців шляхом навчань, впровадження нових технологій, створення комфорту і т.д.  

Тому пропонуємо вам взяти участь в оцінці якості обслуговування.  

Після отримання послуги ви можете опустити папірець з номером адміністратора, який вас обслуговував, в частину скриньки «Добре» або «Погано» в залежності від вашої задоволеності. Якщо ви не задоволені обслуговуванням, можете на папірці вказати, що саме вас не задовільнило.  

Ми, в свою чергу, аналізуватимемо задоволеність клієнтів і усуватимемо недоліки в обслуговуванні.   

Ми зацікавлені у тому, щоб надати вам послугу на високому рівні, адже ваш комфорт для нас понад усе!


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux