Наша ціль - зробити ваше відвідування максимально комфортним та інформативним. Ми застосовуємо нові способи покращення навиків обслуговування наших фахівців шляхом навчань, впровадження нових технологій, створення комфорту і т.д.
Тому пропонуємо вам взяти участь в оцінці якості обслуговування.
Після отримання послуги ви можете опустити папірець з номером адміністратора, який вас обслуговував, в частину скриньки «Добре» або «Погано» в залежності від вашої задоволеності. Якщо ви не задоволені обслуговуванням, можете на папірці вказати, що саме вас не задовільнило.
Ми, в свою чергу, аналізуватимемо задоволеність клієнтів і усуватимемо недоліки в обслуговуванні.
Ми зацікавлені у тому, щоб надати вам послугу на високому рівні, адже ваш комфорт для нас понад усе!