Оновлено склад комісії з питань бюджету громадських ініціатив
Відділ економіки,
опубліковано 06 квітня 2021 року о 19:35
На черговому засіданні виконавчого комітету Мукачівської міської ради створено комісію з питань бюджету громадських ініціатив до складу якої, відповідно до Положення, входять 1/3 представників Мукачівської міської ради, 1/3 представників депутатського корпусу та 1/3 представників громадськості.
Відповідно до Положення про бюджет громадських ініціатив, основними завданнями комісії є:
- здійснення діяльності щодо загальної організації та супроводження бюджету громадських ініціатив на усіх етапах реалізації (в т. ч. інформаційної, організаційної);
- встановлення результатів голосування за проєкти та визначення переможців;
- сприяння у забезпеченні інформаційної та організаційної підтримки авторів проєктів;
- розгляд спірних ситуацій, що виникають у процесі реалізації бюджету громадських ініціатив при розгляді проєктів за зверненнями авторів проєктів (або власної ініціативи);
- прийняття рішень про прийняття проєктів до голосування (за результатами розгляду скарг);
- проведення попередньої перевірки проєктів перед їх публікацією;
- сприяння у проведенні експертизи проєктів перед винесенням на голосування;
- здійснення інших завдань, що сприятимуть реалізації бюджету громадських ініціатив.