Гаряча лінія міста
(03131) 3-44-00
Меню
Оновлено склад комісії з питань бюджету громадських ініціатив
Відділ економіки, опубліковано 06 квітня 2021 року о 19:35

На черговому засіданні виконавчого комітету Мукачівської міської ради створено комісію з питань бюджету громадських ініціатив до складу якої, відповідно до Положення, входять 1/3 представників Мукачівської міської ради, 1/3 представників депутатського корпусу та 1/3 представників громадськості.

Відповідно до Положення про бюджет громадських ініціатив, основними завданнями комісії є:

  • здійснення діяльності щодо загальної організації та супроводження бюджету громадських ініціатив на усіх етапах реалізації (в т. ч. інформаційної, організаційної);
  • встановлення результатів голосування за проєкти та визначення переможців;
  • сприяння у забезпеченні інформаційної та організаційної підтримки авторів проєктів;
  • розгляд спірних ситуацій, що виникають у процесі реалізації бюджету громадських ініціатив при розгляді проєктів за зверненнями авторів проєктів (або власної ініціативи);
  • прийняття рішень про прийняття проєктів до голосування (за результатами розгляду скарг);
  • проведення попередньої перевірки проєктів перед їх публікацією;
  • сприяння у проведенні експертизи проєктів перед винесенням на голосування;
  • здійснення інших завдань, що сприятимуть реалізації бюджету громадських ініціатив.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux