Державні реєстратори ЦНАП Мукачівської міської ради приймають документи для подачі відомостей від усіх юридичних осіб про кінцевих бенефіціарних власників до 10 жовтня включно.
Інформацію про бенефіціарів подають всі юридичні особи, у тому числі громадські організації та благодійні фонди.
Ця інформація подається незалежно від того, чи міститься про них актуальна інформація, чи вона потребує змін.
Якщо засновниками компанії є лише резиденти України, то державному реєстратору необхідно подати наступні документи:
- Заява щодо державної реєстрації юридичної особи – форма 2 (для юридичних осіб) або заяву щодо державної реєстрації юридичної особи-громадського формування – форма 4 (для ГО).
- Структура власності за формою та змістом відповідно до Наказу про структуру власності.
- Нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є КБВ, крім осіб, що користуються Паспортом громадянина України у вигляді ID-картки.
Якщо у структурі власності є нерезиденти України, то ще необхідно подати: витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру, тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи-нерезидента в країні її місцезнаходження.
Інформацію про КБВ можна подати кількома способами.
Зокрема, через Центр надання адміністративних послуг або через нотаріусів. Громадські організації можуть подавати документи виключно через ЦНАП або державного реєстратора.
Ці відомості тепер необхідно подавати щорічно. Починаючи з наступного року документи необхідно поновлювати від дати державної реєстрації юридичної особи, протягом 14 календарних днів.
За неподання вказаної інформації у визначені терміни на керівників юридичних осіб накладається штраф – від 17 000 грн. до 51 000 грн.