З 01.01.2022р. по 31.12.2022р. інспекторами з паркування управління муніципальної інспекції Мукачівської міської ради здійснювалося патрулювання території громади з метою інформаційно-роз’яснювальної роботи, а також складено 11 856 постанов за порушення правил паркування. Загальна сума накладених стягнень без врахування пільгового періоду для оплати всіх постанов становить 4 031 040 грн., а з врахуванням пільгового періоду в якому порушники мали змогу оплатити 50% розміру штрафу протягом 10 банківських днів з дня вчинення правопорушення становить 2 015 520 грн., з яких за минулий рік до бюджету міста надійшло 2 187 242 грн. За рахунок сплати адміністративних стягнень за рік до бюджету громади надійшло на 1.8% більше надходжень ніж було заплановано в звітному періоді.
Щоденно проводилось виявлення правопорушень та складання приписів щодо усунення виявлених недоліків, а саме приведення об’єктів та елементів благоустрою міста до належного стану з визначенням строків проведення певних заходів, та контролювалось їх виконання.
За звітний період інспекторами управління муніципальної інспекції Мукачівської міської ради було видано 387 приписи щодо усунення виявлених умов та причин, що сприяли порушенню Правил благоустрою, порушення порядку здійснення господарської діяльності суб’єктами господарювання.
За звітний період за порушення Правил благоустрою складено 205 адміністративних протоколів.
З початку року управління муніципальної інспекції Мукачівської міської ради розглянуто та прийнято рішення по 118 письмових заявах та скаргах мешканців Мукачівської територіальної громади та розглянуто 411 усних звернень громадян, по яким було прийняте відповідне рішення та повідомлено заявників, а також групою швидкого реагування здійснено виїзди на 773 викликів громадян, які звертались на гарячу лінію до управління муніципальної інспекції.
Диспетчерським пунктом відео нагляду протягом року прийнято 6 205 дзвінків від громадян, які звернулись за консультацією до управління. Кожен виклик диспетчерами оброблено та надано відповіді згідно компетенції. Також 2 328 викликів від громадян перенаправлено до органів місцевого самоврядування та комунальних підприємств для вирішення звернення належним чином.