З метою забезпечення ведення системи обліку документів публічної інформації, яка знаходяться у володінні Мукачівської міської ради та її виконавчих органах, на засідання виконавчого комітету Мукачівської міської ради від 06.10.2019 року виносилось та було прийнято рішення «Про затвердження Положення про систему обліку публічної інформації, яка знаходиться у володінні Мукачівської міської ради та її виконавчих органах». Це Положення встановлює загальні вимоги щодо забезпечення збереження та доступу до публічної інформації шляхом створення, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації, в якій реєструються документи, що знаходяться у володінні Мукачівської міської ради та її виконавчих органах. Також рішенням виконавчого комітету було затверджено види документів, інформація про які розміщується в Системі обліку публічної інформації.