У ЦНАПі Мукачівської міської ради реалізовано Дія. QR
Відділ інформаційних технологій та цифровізації,
опубліковано 11 серпня 2021 року о 11:05
Відповідно до Закону України про «Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», з метою належної реалізації взаємодії адміністраторів ЦНАПу із заявниками при поданні електронних документів або їх електронних копій у Центрі надання адміністративних послуг Мукачівської міської ради реалізовано Дія.QR, за яким можна отримувати електронні копії цифрових документів користувачів Дії на електронну пошту.
Що потрібно зробити відвідувачу ЦНАПу:
- Зчитати QR-код, щоб поділитись цифровою копією. Сканер QR-кодів розміщений у правому верхньому куті розділу “Документи” застосунку Дія.
- Підтвердити передачу своїх даних, після чого застосунок автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів, натиснути “Надіслати”.
Копії яких документів можна отримати через Дію?
- біометричні паспорти (ID-картка та закордонний паспорт);
- картка платника податків;
- довідка ВПО;
- свідоцтво про народження.
Переваги використання Дія.QR?
- оптимізація процесу надання послуг;
- дотримання прав громадян на отримання адміністративної послуги;
- шеринг копій цифрових документів;
- підтвердження особи за декілька секунд;
- швидкий пошук документів у базі даних.