Гаряча лінія міста
(03131) 3-44-00
Меню
У Мукачеві затвердили порядок видачі довідок про реєстрацію місця проживання особи, про зареєстрованих у житловому приміщенні або будинку осіб та про зареєстрованих осіб на день смерті одного з них
Міська рада, опубліковано 07 квітня 2021 року о 17:05

Рішення ухвалили на засіданні виконавчого комітету. Уповноваженими щодо видачі вищезазначених довідок визначено адміністраторів Центру надання адміністративних послуг. 

Довідка про зареєстрованих осіб у приміщенні або будинку осіб видається на підставі письмової заяви встановленої форми; паспорта громадянина України (Зразка 1994 року,  ID-картка) або документа, що посвідчує особу-заявника; паспортів громадянина України всіх зареєстрованих осіб (зразка 1994 року,  ID-картка), посвідок на постійне та тимчасове проживання в Україні, свідоцтва про народження дітей до 14 років (у разі відсутності вищезазначених документів в реєстрі Мукачівської ТГ); реєстраційного номера облікової картки платника податків (у випадку відсутності його в реєстрі Мукачівської ТГ); документа про право власності на житло, у разі відсутності відомостей в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, та/або договору житлового найму на неприватизоване житло, яке належить до ОСББ. 

Довідка про зареєстрованих осіб на день смерті одного з них видається на підставі: письмової заяви; паспорта громадянина України (зразка 1994 року,  ID-картка) або документа; реєстраційного номера облікової картки платника податків (у випадку відсутності його в реєстрі Мукачівської ТГ); свідоцтва про смерть члена сім’ї; паспортів громадянина України (Зразка 1994 року,  ID-картка) посвідок на постійне та тимчасове проживання в Україні, свідоцтва про народження дітей до 14 років (у випадку відсутності вищезазначених документів в реєстрі Мукачівської ТГ); документа, який підтверджує родинні стосунки з померлим (свідоцтво про народження, свідоцтво про укладення шлюбу, розірвання шлюбу); документа про право власності на житло, у разі відсутності відомостей в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, та/або договору житлового найму на неприватизоване житло, яке належить до ОСББ. Вищезазначену довідку може отримати, особа яка була зареєстрована в житловому приміщенні разом з померлим на день його смерті, або власник/співвласник житла. 

Довідка про реєстрацію/зняття з реєстрації видається на підставі: письмової заяви; паспорта громадянина України (зразка 1994 року,  ID-картка), батькам дітей до 14 років на підставі свідоцтва про народження дитини); реєстраційного номера облікової картки платника податків (у випадку відсутності його в реєстрі Мукачівської ТГ); за запитом органу ДМС (в разі наявності відомостей про особу в реєстрі ТГ). Видача довідки здійснюється протягом одного робочого дня (в разі відповідності наявної інформації в реєстрі ТГ та поданих документах) або у строк до 30 календарних днів (в разі надходження письмового запиту або звернення).


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux