Гаряча лінія міста
(03131) 3-46-91
Меню
Відбулося засідання комісії з питань бюджету громадських ініціатив
Відділ економіки, опубліковано 31 серпня 2021 року о 08:55

Інформуємо мешканців Мукачівської міської територіальної громади, що сьогодні, відбулося засідання комісії з питань бюджету громадських ініціатив на якому розглянуто три питання:

  1. Підбивання підсумків І-го етапу конкурсу – реєстрації проєктів;
  2. Розгляд всіх поданих на конкурс заявок з можливістю презентації основних заходів по проєктах самими авторами;
  3. Перенесення дати початку загальноміського голосування на 15 вересня.

Під час розгляду першого питання всіх присутніх було проінформовано, що всього на конкурс зареєстровано 18 заявок 17 з яких пройшли модерацію і загальнодоступні для ознайомлення на платформі.

З 17 промодерованих проєктів 11 малих та 6 великих. Автор одного великого проєкту відмовився усунути помилки, доопрацювати свій проєкт і до проєктної заявки не додав підписи підтримки, тому, відповідно до Положення про бюджет громадських ініціатив, дана заявка відхилена з подальшої участі в конкурсі.

В рамках цьогорічного конкурсу, авторами подано проєктів на загальну суму 6,9 млн. грн. з якої малі проєкти на суму 2,8 млн. грн., а великих на 4,1 млн. грн. Відповідно до Положення, на проєкти БГІ виділено не менше 4,0 млн. грн, з яких 40% на реалізацію малих та 60% на реалізацію великих проєктів. Відповідно до даної норми, кількість малих проєктів, які можуть бути рекомендовані для реалізації може бути від 5-и, а великих від 3-х.

Під час розгляду другого питання члени комісії розглянули всі проєкти подані на конкурс та заслухали авторів проєктів, які мали можливість наголосити на особливостях та основних заходах свого проєкту. Також, на засіданні комісії були присутні керівники виконавчих органів Мукачівської міської ради, які надалі будуть оцінювати всі заявки на предмет можливості їх реалізації та готуватимуть висновки відповідності по кожному проєкту. Всі присутні мали можливість безпосередньо в авторів отримати відповіді на питання що стосуються реалізації проєктів, важливих моментах та вияснити всі інші питання що стосуються реалізації ідей.

За результатами розгляду проєктів одноголосним рішенням членів комісії всі подані заявки передано до профільних виконавчих органів Мукачівської міської ради, які впродовж наступних двох тижнів оцінюватимуть проєкти та готуватимуть висновки відповідності.

У зв’язку з необхідністю більш детальної оцінки технічної можливості реалізації та реальності орієнтовних бюджетів всіх поданих заявок третім питанням порядку денного було відтерміновано на два тижні початок загальноміського голосування. Одноголосно члени комісії підтримали перенесення початок загальноміського голосування на 15 вересня поточного року. Нагадуємо, що голосування триватиме 15 днів, і кожен мешканець територіальної громади матиме можливість або в електронному форматі або в паперовому підтримати один малий та один великий проєкти.

Детальніше ознайомитися із поданими великими проєктами можна за посиланнями:

Інформація про зареєстровані малі проєкти:


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux