Гаряча лінія міста
(03131) 3-46-91
Меню
Як замовити будівельний паспорт без відвідування ЦНАП?
ЦНАП, опубліковано 18 серпня 2022 року о 11:02

Будівельний паспорт - документ, який визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 500 квадратних метрів, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки.

Замовити його можна онлайн через портал Дія, слідуючи наступним крокам.

1. Вам знадобиться кваліфікований електронний підпис (КЕП).

2. Зареєструйтеся або авторизуйтеся на порталі Дія в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

3. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги. Для цього вам знадобиться:

  • скан-копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію, або заповіту, у разі якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
  • скан-копія документа, що посвідчує право власності на об'єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, у разі якщо право власності на об'єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту);
  • інформація про наявність у межах земельної ділянки режимоутворюючих об'єктів культурної спадщини та обмеження у використанні земельної ділянки у разі здійснення нового будівництва об'єкта (за наявності);
  • Номер ЄДЕССБ або скан-копія проєкта будівництва (за наявності);

Скан-копії ескізних намірів забудови, що містять:

  • місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці,
  • відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд;
  • всі фасади об’єктів;
  • плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів;
  • перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування.

4. Заява сформується автоматично, після підписання направиться до уповноваженого органу містобудування та архітектури за місцезнаходженням земельної ділянки.

5. Зверніть увагу! Якщо земельна ділянка має кілька власників — усі вони отримають сповіщення на електронну пошту про підписання заяви.

Зверніть увагу! Копії документів, необхідні для отримання послуги, мають бути надані у форматі PDF в якості, достатній для прийняття рішення архітектором.

Після отримання будівельного паспорта ви можете подати повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта.

Реєстрація проходить 10 днів.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux