В процесі лекції, до співробітників доведено загальне поняття корпоративних стандартів, їх види та вимоги. Акцентовано на зовнішній вигляд адміністраторів, організацію їх робочого простору, поведінку в робочому процесі та корпоративну етику. Особливій увазі приділено інклюзивному сервісу.
Проведено інструктаж щодо стандартів роботи на рецепції, прийомі та реєстрації документів, їх видачі та консультацій.
Важливим пунктом стала робота з клієнтами. Адміністраторам надано поради щодо роботи в нестандандартих ситуаціях та доведено мовні модулі, які рекомендовано використовувати під час розв'язання проблемних питань.
За підсумками проведеного заняття, усунено деякі недоліки, що виникали під час робочих процесів та покращено навички обслуговування громадян.
Ваш комфорт понад усе для нас!