ЦНАП
Для запису до черги online, просимо перейти за посиланням:
- запис до черги online
Заяви та додані документи для отримання адмінпослуг, просимо надсилати на:
- електронну адресу cnap@mukachevo-rada.gov.ua
- на поштову адресу 89600, м. Мукачево, пл. Духновича, 2
Свої побажання, скарги та пропозиції, щодо організації роботи центру та підвищення якості надання послуг надсилати на:
- електронну адресу cnap@mukachevo-rada.gov.ua
Важливо
Усі ваші побажання будуть узагальнені і обов’язково враховані в подальшій роботі
Контакти
89600, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича Олександра, 2
Розпорядок роботи
Понеділок
08:00 - 18:00
Вівторок
08:00 - 18:00
Середа
08:00 - 18:00
Четвер
08:00 - 18:00
П’ятниця
08:00 - 17:00
Субота
08:00 - 16:00
Неділя
Вихідний
робота з документами 15:00 - 16:00
Керівництво
Керівник
Свирида Василь Васильович
В центрі надання адміністративних послуг наші краяни мають можливість:
- Одержувати паспорт громадянина;
- Посвідчення водія;
- Реєструвати місце проживання;
- Нерухоме майно;
- Підприємницьку діяльність;
- Отримати будівельні дозволи тощо.
Основні принципи роботи Центру:
- Орієнтація на суб'єкта звернення;
- Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;
- Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;
- Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень;
- Оперативність у вирішенні питань;
- Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.
Основні завдання Центру:
- Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;
- Видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
- Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг;
- Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.