19 травня 2021 року здійснено перевірку відомостей, про нарахування заробітної плати працівникам ліквідованих установ
Архівний відділ,
опубліковано 21 травня 2021 року о 10:48
Начальником відділу контрольно-перевірочної роботи №2 управління контрольно-перевірочної роботи головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Клим А., головним спеціалістом архівного відділу Мукачівської міської ради Тангел Н., у присутності начальника архівного відділу Лабош О. здійснено перевірку відомостей, зазначених у довідці про нарахування заробітної плати працівниці ліквідованої установи. В довідці виявлено невідповідність певних відрахувань та сплати внесків до Пенсійного фонду, на що архівним відділом складено заперечення, оскільки дані відповідають записам у графі «Всього нараховано». Підготовлено та підписано відповідний акт.