Порядком та умовами реалізації пілотного проєкту “Монетизація одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” у 2020-2023 роках”, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року №744, визначено механізм реалізації пілотного проекту “Монетизація одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” у 2020-2023 роках, що передбачає перерахування грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” батькам, у яких народилася дитина, а в разі їх відсутності - патронатним вихователям, прийомним батькам, батькам-вихователям, опікунам новонародженої дитини на поточний рахунок зі спеціальним режимом використання, відкритий в АТ КБ “ПриватБанк”.
Так, управлінням соціального захисту населення Мукачівської міської ради за I квартал 2023 року було нараховано та виплачено грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” 141 особі на загальну суму 959,6 тис. грн. Також за квітень надано грошову компенсацію 48 особам на суму 357, 2 тис. грн.
Разом з тим повідомляємо, що для призначення грошової компенсації отримувачу необхідно надіслати або подати у паперовій формі наступні документи:
- заяву
- копію свідоцтва про народження дитини
- документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків, які внесено до паспорта громадянина України.
- довідку про неотримання одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” з пологового будинку.
- розрахунковий рахунок для отримання виплати відкритий в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
