Гаряча лінія міста
(03131) 3-46-91
Меню
Виконавчий комітет: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за січень 2022 року
Юридичний відділ, опубліковано 04 лютого 2022 року о 13:53

У період з 04 січня по 31 січня 2022р. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель виконавчого комітету Мукачівської міської ради оприлюднено зміни до додатка до річного плану закупівель на 2022 рік, у зв’язку із виникненням необхідності укладення виконавчим комітетом Мукачівської міської ради наступних договорів:

  • договір з КП «Міськводоканал» №29 від 04.01.2022р. на придбання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на суму 38500,00 грн.;
  • договір з ТОВ «Ліфт-Еко» №22/13/27 від 05.01.2022р. на придбання послуг з часткового технічного обслуговування та ремонту ліфту на суму 20736,00 грн.;
  • договір з ФОП Денисюк В.В. №28 від 11.01.2022р. про надання послуг по технічній підтримці веб-додатку «Паркінг Мукачево»  на суму 48000,00грн.;
  • договір з ФОП Міцо Н.М. від 12.01.2022р. №29 на придбання фурнітури різної (картин із зображенням визначних місць міста Мукачева) на суму 49900,00 грн. 
  • договір з ФОП Ламбрух М.І. від 12.01.2022р. №337/01-22/31 про надання послуг на спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації та профілактичне обслуговування систем пожежної сигналізації  на суму 48000,00 грн. 
  • договір з ФОП Ламбрух М.І. від 12.01.2022р. №7/32 на придбання модуля цифрового GSM-автодозвону  на суму 2150,00 грн. 
  • договір з Закарпатським обласним вузлом спеціального зв’язку Державного підприємства спеціального зв’язку  від 12.01.2022р. №9/33 про надання послуг поштового зв’язку спеціального призначення  на суму 3000,00 грн. 
  • договір з ФОП Солтик О.С. від 13.01.2022р. №34 про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту системи вентиляції, що встановлена в будівлі ЦНАПу Мукачівської міської ради  на суму 49000,00 грн. 
  • договір з ФОП Солтик О.С. від 13.01.2022р. №35 про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту систем кондиціювання, що встановлені в адмінбудівлі Ратуша та  будівлі ЦНАПу Мукачівської міської ради  на суму 49500,00 грн. 
  • договір з ФОП Пилипенко Ю.Ю. від 13.01.2022р. №36  на придбання світильників та освітлювальної арматури  на суму 25800,00 грн. 
  • договір з ФОП Пилипенко Ю.Ю. від 13.01.2022р. №37  на придбання електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (автовимикачі, вимикачі світла, шинопровід) на суму 13590,00 грн. 
  • договір з ФОП Пилипенко Ю.Ю. від 13.01.2022р. №38  на придбання електричних ламп розжарення  на суму 24700,00 грн. 
  • договір з ТОВ «АСПЕКТ-С» від 19.01.2022р. №АС01-22/44 на закупівлю програмної продукції для захисту від вірусів  на суму 49500,00 грн. 
  • договір з ФОП Мельник Р.А. від 19.01.2022р. №45  на придбання бланків (Бланків Почесних грамот, Грамот, Подяк) на суму 33400,00 грн. 
  • договір з ФОП Біда К.В. від 19.01.2022р. №46  на придбання друкованих книг на суму 49900,00 грн. 
  • договір з ФОП Ліба М.С. від 20.01.2022р. №47  на придбання фарб (емалі)  на суму 990,00 грн. 
  • договір з ФОП Ліба М.С. від 20.01.2022р. №48  на придбання замків, ключів та петель (серцевини, петлі для дверей, замки для дверей) на суму 29750,00 грн. 
  • договір з ФОП Ліба М.С. від 20.01.2022р. №49  на придбання знарядь (викрутки, молотки, лопати)  на суму 9635,00 грн. 
  • договір з КП «Мукачівська міська друкарня» від 20.01.2022р. №50  на придбання друкованої продукції з елементами захисту  на суму 30600,00 грн. 
  • договір з ФОП Доля І.В. від 24.01.2022р. №51 про надання послуг з просування публікацій у соціальних мережах  на суму 49200,00 грн. 
  • договір з ФОП Шелейо М.В. від 25.01.2022р. №53  на придбання системного блоку  на суму 31500,00 грн. 
  • договір з ФОП Шелейо М.В. від 25.01.2022р. №54  на придбання світильників та освітлювальної арматури  на суму 400,00 грн. 
  • договір з ТОВ «АКВА-ЛОГІСТИК» від 25.01.2022р. №55  на придбання питної води суму 35000,00 грн. 
  • договір з ФОП Дудкіна М.І. від 25.01.2022р. №56 на придбання скляних лампадок  на суму 6000,00 грн. 
  • договір з ФОП Гедьо М.В. від 27.01.2022р. №58  на придбання продукції для чищення  на суму 49630,00 грн. 
  • договір з ФОП Гедьо М.В. від 27.01.2022р. №59  на придбання пакетів для сміття  на суму 15430,00 грн. 
  • договір з ФОП Гедьо М.В. від 27.01.2022р. №60  на придбання мила  на суму 4300,00 грн. 
  • договір з ФОП Гедьо М.В. від 27.01.2022р. №61 на придбання серветок, туалетного паперу  на суму 20450,00 грн. 
  • договір з ФОП Погань В.Ч. від 27.01.2022р. №62 про надання послуг з прання і сухого чищення килимового покриття  на суму 14976,00 грн. 
  • договір з ФОП Дубанич М.О. від 28.01.2022р. №63 на придання скла з обробкою та обрізкою для ЦНАПу Мукачівської міської ради на суму 8991,66 грн. 
  • договір з ПАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна»  від 28.01.2022р. №GA.0001/64  про надання послуг з страхування автомобілів  на суму 2428,00 грн.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux