Виконавчий комітет: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за січень 2022 року
Юридичний відділ,
опубліковано 04 лютого 2022 року о 13:53
У період з 04 січня по 31 січня 2022р. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель виконавчого комітету Мукачівської міської ради оприлюднено зміни до додатка до річного плану закупівель на 2022 рік, у зв’язку із виникненням необхідності укладення виконавчим комітетом Мукачівської міської ради наступних договорів:
- договір з КП «Міськводоканал» №29 від 04.01.2022р. на придбання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на суму 38500,00 грн.;
- договір з ТОВ «Ліфт-Еко» №22/13/27 від 05.01.2022р. на придбання послуг з часткового технічного обслуговування та ремонту ліфту на суму 20736,00 грн.;
- договір з ФОП Денисюк В.В. №28 від 11.01.2022р. про надання послуг по технічній підтримці веб-додатку «Паркінг Мукачево» на суму 48000,00грн.;
- договір з ФОП Міцо Н.М. від 12.01.2022р. №29 на придбання фурнітури різної (картин із зображенням визначних місць міста Мукачева) на суму 49900,00 грн.
- договір з ФОП Ламбрух М.І. від 12.01.2022р. №337/01-22/31 про надання послуг на спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації та профілактичне обслуговування систем пожежної сигналізації на суму 48000,00 грн.
- договір з ФОП Ламбрух М.І. від 12.01.2022р. №7/32 на придбання модуля цифрового GSM-автодозвону на суму 2150,00 грн.
- договір з Закарпатським обласним вузлом спеціального зв’язку Державного підприємства спеціального зв’язку від 12.01.2022р. №9/33 про надання послуг поштового зв’язку спеціального призначення на суму 3000,00 грн.
- договір з ФОП Солтик О.С. від 13.01.2022р. №34 про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту системи вентиляції, що встановлена в будівлі ЦНАПу Мукачівської міської ради на суму 49000,00 грн.
- договір з ФОП Солтик О.С. від 13.01.2022р. №35 про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту систем кондиціювання, що встановлені в адмінбудівлі Ратуша та будівлі ЦНАПу Мукачівської міської ради на суму 49500,00 грн.
- договір з ФОП Пилипенко Ю.Ю. від 13.01.2022р. №36 на придбання світильників та освітлювальної арматури на суму 25800,00 грн.
- договір з ФОП Пилипенко Ю.Ю. від 13.01.2022р. №37 на придбання електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (автовимикачі, вимикачі світла, шинопровід) на суму 13590,00 грн.
- договір з ФОП Пилипенко Ю.Ю. від 13.01.2022р. №38 на придбання електричних ламп розжарення на суму 24700,00 грн.
- договір з ТОВ «АСПЕКТ-С» від 19.01.2022р. №АС01-22/44 на закупівлю програмної продукції для захисту від вірусів на суму 49500,00 грн.
- договір з ФОП Мельник Р.А. від 19.01.2022р. №45 на придбання бланків (Бланків Почесних грамот, Грамот, Подяк) на суму 33400,00 грн.
- договір з ФОП Біда К.В. від 19.01.2022р. №46 на придбання друкованих книг на суму 49900,00 грн.
- договір з ФОП Ліба М.С. від 20.01.2022р. №47 на придбання фарб (емалі) на суму 990,00 грн.
- договір з ФОП Ліба М.С. від 20.01.2022р. №48 на придбання замків, ключів та петель (серцевини, петлі для дверей, замки для дверей) на суму 29750,00 грн.
- договір з ФОП Ліба М.С. від 20.01.2022р. №49 на придбання знарядь (викрутки, молотки, лопати) на суму 9635,00 грн.
- договір з КП «Мукачівська міська друкарня» від 20.01.2022р. №50 на придбання друкованої продукції з елементами захисту на суму 30600,00 грн.
- договір з ФОП Доля І.В. від 24.01.2022р. №51 про надання послуг з просування публікацій у соціальних мережах на суму 49200,00 грн.
- договір з ФОП Шелейо М.В. від 25.01.2022р. №53 на придбання системного блоку на суму 31500,00 грн.
- договір з ФОП Шелейо М.В. від 25.01.2022р. №54 на придбання світильників та освітлювальної арматури на суму 400,00 грн.
- договір з ТОВ «АКВА-ЛОГІСТИК» від 25.01.2022р. №55 на придбання питної води суму 35000,00 грн.
- договір з ФОП Дудкіна М.І. від 25.01.2022р. №56 на придбання скляних лампадок на суму 6000,00 грн.
- договір з ФОП Гедьо М.В. від 27.01.2022р. №58 на придбання продукції для чищення на суму 49630,00 грн.
- договір з ФОП Гедьо М.В. від 27.01.2022р. №59 на придбання пакетів для сміття на суму 15430,00 грн.
- договір з ФОП Гедьо М.В. від 27.01.2022р. №60 на придбання мила на суму 4300,00 грн.
- договір з ФОП Гедьо М.В. від 27.01.2022р. №61 на придбання серветок, туалетного паперу на суму 20450,00 грн.
- договір з ФОП Погань В.Ч. від 27.01.2022р. №62 про надання послуг з прання і сухого чищення килимового покриття на суму 14976,00 грн.
- договір з ФОП Дубанич М.О. від 28.01.2022р. №63 на придання скла з обробкою та обрізкою для ЦНАПу Мукачівської міської ради на суму 8991,66 грн.
- договір з ПАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна» від 28.01.2022р. №GA.0001/64 про надання послуг з страхування автомобілів на суму 2428,00 грн.