Гаряча лінія міста
(03131) 3-46-91
Меню
У Лікарні святого Мартина для працівників стаціонарних відділень вже проведено серію навчальних заходів на тему особливостей телефонного спілкування
Міська рада, опубліковано 25 серпня 2022 року о 13:26

Наявність кол-центру у стаціонарі дає додаткові переваги для наших пацієнтів та позитивно впливає на репутацію медичного закладу. 

Під час навчання було розглянуто алгоритм ведення розмов (дотримання скрипту розмови), ціннісні та етичні моменти спілкування, особливості спілкування з різними категоріями співрозмовників, правила роз’яснення потрібної інформації та важливість нерозголошення медичної таємниці. 

Менеджер з адміністративної діяльності Олена Дзямулич та юрисконсульт Ксенія Хілковська продовжують щоденні зустрічі з працівниками лікарні, під час яких розповідають як правильно відповідати на дзвінки кол-центру та максимально якісно надавати необхідну інформацію.

м. Мукачево, вул.Грушевського, 29 (Діагностичний центр лікарні).

вул.А. Новака (колишня Пирогова), 8-13 (стаціонарні відділення).

callcentr:

0678252225

0958252225


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux