Наявність кол-центру у стаціонарі дає додаткові переваги для наших пацієнтів та позитивно впливає на репутацію медичного закладу.
Під час навчання було розглянуто алгоритм ведення розмов (дотримання скрипту розмови), ціннісні та етичні моменти спілкування, особливості спілкування з різними категоріями співрозмовників, правила роз’яснення потрібної інформації та важливість нерозголошення медичної таємниці.
Менеджер з адміністративної діяльності Олена Дзямулич та юрисконсульт Ксенія Хілковська продовжують щоденні зустрічі з працівниками лікарні, під час яких розповідають як правильно відповідати на дзвінки кол-центру та максимально якісно надавати необхідну інформацію.
м. Мукачево, вул.Грушевського, 29 (Діагностичний центр лікарні).
вул.А. Новака (колишня Пирогова), 8-13 (стаціонарні відділення).
callcentr:
0678252225
0958252225