З працівниками відділу "Центр надання адміністративних послуг" доведено загальні правила етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування
ЦНАП,
опубліковано 05 грудня 2021 року о 19:46
В процесі лекції проведено інструктаж щодо стандартів роботи на рецепції, прийомі та реєстрації документів, їх видачі та консультацій.
Важливим пунктом стала робота з клієнтами. Адміністраторам надано поради щодо роботи в нестандандартих ситуаціях та доведено мовні модулі, які рекомендовано використовувати під час вирішення проблемних питань. Доведено професійно-етичні вимоги щодо правил поведінки.
За підсумками проведеного заняття, усунено деякі недоліки, що виникали під час робочих процесів та покращено навички обслуговування громадян.
Ваш комфорт понад усе для нас!