У Мукачівській міській раді запрацював сервіс «Шеринг» з застосунком Дія на платформі АСУД «ДОК ПРОФ 3».
Сервіс забезпечує отримання цифрових копій документів користувача застосунку Дія (фізичної особи) за його згоди одразу в систему АСУД «ДОК ПРОФ 3». Передача даних налаштовується шляхом інтеграції по АРІ.
У процесі шерингу в систему безпаперового електронного документообігу Мукачівської міської ради надається цифрова копія е-документа у форматі pdf (підписана КЕПом Дії та з накладенням позначки дати, часу та назви отримувача даних), а також метадані у форматі JSON з відповідними полями з документа.
Завдяки налаштуванню інтеграції, передаються метадані з копії цифрового паспорта в систему АСУД «ДОК ПРОФ 3».
На даний момент копії наступних документів можна надати через Дію:
- біометричні паспорти (ID-картка, паспорт громадянина України для виїзду за кордон);
- картка платника податків;
- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
- свідоцтво про народження.
Мукачівська міська рада після реалізації даного функціоналу на базі АСУД «ДОК ПРОФ 3» має наступні переваги в роботі:
- оптимізація процедур надання послуг;
- дотримання прав громадян на отримання адміністративної послуги;
- шеринг копій цифрових документів громадянина без додаткових папірців;
- підтвердження особи менш ніж за 30 сек;
- швидкий пошук документів в базі даних;
- економія коштів на папір, принтер, зберігання та утилізацію паперових копій.