Гаряча лінія міста
(03131) 3-44-00
Меню

Управління будівництва та інфраструктури

Розпорядок роботи

Понеділок – Четвер

8:30-17:30

перерва 12:30-13:00

П'ятниця

8:30-14:30

перерва

Графік прийому громадян

Начальник управління

вівторок

10:00-12:00

перерва

Заступник начальника управління

щоденно

10:00-12:00

перерва

Спеціалісти

щоденно

8:30-12:00

перерва

Контакти

89600, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича Олександра, 2 (кабінети № 87,88, 89, 91)

Управління будівництва та інфраструктури

Посада

Начальник управління будівництва та інфраструктури

Посада

Заступник начальника управління будівництва та інфраструктури

телефон

+38 (066) 633-23-53

Посада

Головний спеціаліст, юрисконсульт управління будівництва та інфраструктури

email

Не вказано

Посада

Секретар керівника управління будівництва та інфраструктури

Відділ будівництва та ремонту

Посада

Головний спеціаліст відділу будівництва та ремонту управління будівництва та інфраструктури

email

Не вказано

телефон

Не вказано

Посада

Начальник відділу будівництва та ремонту управління будівництва та інфраструктури

Посада

Старший інспектор з проектно-кошторисної роботи відділу будівництва та ремонту управління будівництва та інфраструктури

email

Не вказано

Посада

Старший інспектор технічного нагляду відділу будівництва та ремонту управління будівництва та інфраструктури

email

Не вказано

Посада

Старший інспектор технічного нагляду відділу будівництва та ремонту управління будівництва та інфраструктури

Посада

Старший інспектор з проектно-кошторисної роботи відділу будівництва та ремонту управління будівництва та інфраструктури

Посада

Старший інспектор технічного нагляду відділу будівництва та ремонту управління будівництва та інфраструктури

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Посада

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності управління будівництва та інфраструктури

З загальних питань:

  • Забезпечення реалізації державної політики у галузі будівництва, дорожньої інфраструктури та підвищення соціально - економічного розвитку Мукачівської міської територіальної громади.
  • Виконання функцій та завдань замовника з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту об'єктів житлово-комунального і соціального призначення, житлових будинків, дошкільних закладів, об'єктів освіти, спорту, охорони здоров'я, зв'язку, транспорту, торгівлі, громадського харчування, комунального господарства, культурно – побутового й іншого призначення, об’єктів дорожньої інфраструктури, мережі вуличного освітлення, каналізації та водопостачання населення, інших об’єктів та елементів благоустрою, на території Мукачівської міської територіальної громади та ефективного використання капітальних вкладень, що спрямовуються на цю мету.
  • Сприяння впровадженню у галузі будівництва прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів.
  • Підготовка пропозицій до програм соціально - економічного розвитку Мукачівської міської територіальної громади, міського бюджету і подання їх на розгляд виконавчому комітету Мукачівської міської ради та Мукачівській міській раді.
  • Підготовка пропозицій з питань розвитку галузі будівництва, дорожньої інфраструктури і подання їх на розгляд виконавчому комітету Мукачівської міської ради та Мукачівській міській раді.
  • Забезпечення дотримання вимог чинного законодавства України у галузі будівництва, дорожньої інфраструктури.
  • Забезпечення доступу до публічної інформації.
  • Виконання інших функцій, пов'язаних з реалізацією покладених на
  • Управління завдань у галузі будівництва, дорожньої інфраструктури.
  • У процесі виконання покладених на Управління завдань взаємодіяти із виконавчими органами Мукачівської міської ради, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами та організаціями, об'єднаннями громадян.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності:

  • Складання кошторисів та довідок на зміни до кошторису.
  • Підготовка матеріалів про відрядження посадових осіб та інших працівників Управління.
  • Підготовка матеріалів про підвищення кваліфікації посадових осіб та інших працівників Управління.
  • Ведення встановленої звітно-облікової документації.
  • Складання місячної, квартальної, річної бухгалтерської та податкової звітності Управління.
  • Видача довідки про заробітну плату.
  • Підготовка та надання звітності до контролюючих органів та органів звітності.

 Відділ будівництва та ремонту:

  • Приймання в установленому порядку закінчені будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом, поточним ремонтом об’єкти, підготовка декларації для здачі об’єкта в експлуатацію, передача експлуатуючій організації проектно-кошторисної та виконавчої документації.
  • Здійснення контролю в підрядних організаціях за веденням журналів та іншої виконавчої документації, щодо будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного ремонту.
  • Перевірка своєчасного виконання приписів авторського нагляду, органів державного архітектурно-будівельного контролю, відомчого нагляду, усунення дефектів та недоробок.
  • Здійснення контролю за дотриманням проектної, конструкторської, технологічної дисципліни, вимог технічного нагляду, природоохоронних, санітарних, пожежних та інших органів.
  • Забезпечення контролю та здійснення технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією, капітальним та поточним ремонтом об'єктів житлово-комунального і соціального призначення, житлових будинків, дошкільних закладів, об'єктів освіти, спорту, охорони здоров'я, зв'язку, транспорту, торгівлі, громадського харчування, комунального господарства, культурно – побутового й іншого призначення, об’єктів дорожньої інфраструктури, мережі вуличного освітлення, каналізації та водопостачання населення, інших об’єктів та елементів благоустрою, контроль відповідності об’ємам, вартості та якості матеріалів, а також технічним вимогам.
  • Підготовка документів на повідомлення, декларацію, або дозвіл на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт об'єктів житлово-комунального і соціального призначення, житлових будинків, дошкільних закладів, об'єктів освіти, спорту, охорони здоров'я, зв'язку, транспорту, торгівлі, громадського харчування, комунального господарства, культурно – побутового й іншого призначення, об’єктів дорожньої інфраструктури, мережі вуличного освітлення, каналізації та водопостачання населення, інших об’єктів та елементів благоустрою.
  • Перевірка в будівельних та монтажних організаціях наявності ліцензій, сертифікатів, паспортів підтвердження відповідності матеріалів.
  • Приймання поточної технічної документації, перевірка правильності заповнення та наявність всіх необхідних даних в пред’явлених облікових та звітних документах.
  • Ведення обліку виконання планових завдань.
  • Накопичення та обробка показників виконання планових завдань для складання встановленої державною статистичною службою України звітності.
  • Розроблення на основі пропозицій виконавчих органів Мукачівської міської ради, поточні і перспективні програми капітального ремонту, будівництва, реконструкції, поточного ремонту, складання переліків проектів будов, титульних списків будов, проектів та проектно-розвідувальних робіт і подання їх на затвердження в установленому порядку.

З питань діловодства:

  • Приймання, реєстрація, попередній розгляд кореспонденції.
  • Ведення бази даних звернень, заяв, скарг громадян.
  • Забезпечення прийому електронної пошти.
  • Виконання окремих службових доручень керівництва Управління.
  • Реєстрація вихідної документації, договорів через електронну систему документообігу.
  • Реєстрація наказів.
  • Контроль за строками проходження і виконання документів, за відповідністю виконання вимог документів та резолюцій начальника Управління.
  • Забезпечення зберігання справ, підготовка документів до здачі в архів.
  • З юридичних питань:
  • Розгляд звернень, листів та скарг.
  • Планування закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до затверджених кошторисних призначень.
  • Проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель ProZorro відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
  • Надання необхідної звітності, щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог чинного законодавства України.
  • Підготовка й укладення різного роду договорів, що укладаються Управлінням з іншими підприємствами, установами і організаціями незалежно від форми власності, фізичними особами-підприємцями та фізичними особами.
  • Організація та контроль за виконанням комплексу заходів з проведення будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту об'єктів житлово-комунального і соціального призначення, житлових будинків, дошкільних закладів, об'єктів освіти, спорту, охорони здоров'я, зв'язку, транспорту, торгівлі, громадського харчування, комунального господарства, культурно – побутового й іншого призначення, об’єктів дорожньої інфраструктури, мережі вуличного освітлення, каналізації та водопостачання населення, інших об’єктів та елементів благоустрою.

Відділи Управління можуть здійснювати й інші завдання, визначені положенням про відділ.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux